Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg får alltid ømme pupper rett etter el, det varer frem til mensen, denne gangen fikk jeg ømme pupper rett etter el også, men etter ca 10 dager avtok det, men idag 4 dager før ikm, voknet jeg med drit vonde bryster igjen. Kjempe vonde, jeg skal teste om jeg ikke får mensen, men er dette normalt ? Kan det være et graviditetstegn ? Aldri opplevd at de avtar for å så bli drit vonde slik jeg opplever nå. 

Hva tror dere? 

Anonymkode: 1742f...ea4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg begynte å bli prøvergmhar jeg funnet ut at jeg før veldig ømme bryster 10 dager før mensen. Det går opp og ned og er dager der de ikke er ømme og dager derde er kjempe ømm. Tenker at det er normalt og at kroppen ofte spiller et puss når en går å venter og håper. Veldig kjedelig.. jeg har aldri hatr øme vryster før de siste mnd og eg ble bevisst på ALT med kroppen.. 

Anonymkode: 9d206...86d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ømme pupper under/etter eggløsning. Når jeg var gravid har ikke de ømme puppene komt før etter IKM, men vet mange har ømm pupper som et tidlig tegn på at man e gravid☺️

Anonymkode: 93cba...953

AnonymBruker
Skrevet

Mine pupper var ømme i hytt og pine, gravid eller ei. Problemet når man er prøver er at man plutselig begynner å tolke alt som symptomer, eller at fravær av symptomer er et tegn. Sånn holdt jeg på i begge prøveperiodene. 

Anonymkode: e183f...460

AnonymBruker
Skrevet

Jeg testet positiv i kveld og jeg har ikke ømmer i hele tatt noe jeg ellers alltid har etter eggløsning😄

Anonymkode: 93cba...953

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...