AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 ja det tenker vel de fleste som får barn, at de får barn fordi det er en social duty.. 😀😀 Jeg ser problemet med at en hel haug av religiøse får barn, i motsetning til alle de høyt intelligente ikke- religiøse jeg kjenner som sier de ikke vil ha barn. Vi trenger ikke flere hjernevaska barn. Ellers ser jeg ikke problemet med at mennesker dør ut, vi skaper ikke noe positivt uansett. Naturen og jorden hadde fungert helt fint uten oss, slik den gjorde også før menneskeheten "ankom" Anonymkode: 6a45c...ed4 3
Traktor Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 (endret) Det er allerede alt for mange barn og mennesker her i verden. Det som derimot er en "social duty" er selv å kunne ta vare på de barna man velger å få. Overbefolkning er den største trusselen mot miljøet og klimaet. Endret 23. juni 2018 av Traktor 1
Gjest GiftMann38 Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, Traktor said: Det er allerede alt for mange barn og mennesker her i verden. Det som derimot er en "social duty" er selv å kunne ta vare på de barna man velger å få. Overbefolkning er den største trusselen mot miljøet og klimaet. Si det til afrikanerne.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Man må jo tenke på de barna man faktisk setter til verden. Om jeg skal ha barn, så må jeg vite at det er garantert en stimulerende, trygg og givende eksistens. Om barnet må vokse opp i bakvendtland uten likesinnede, så ser jeg ikke at trivselen og meningen vil være særlig høy. Barnet mitt vil ikke takke meg for at det ble født den dagen den binder tauet rundt halsen og henger seg fordi livet er jævlig Anonymkode: b4d4c...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå