Gå til innhold

Dere som striper håret. Hvor ofte tar dere etterveksten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og tar dere alltid bare den? Striper aldri lengdene på håret?

Må man virkelig regne med hver 6-8 uke?

Anonymkode: 13516...d8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kun ettervekst, hver 8 uke. 

Anonymkode: 6bdad...7af

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg tok min sist i november? 

7DF776BA-110F-4676-A1F4-C11560583292.jpeg

Anonymkode: bf317...ca1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt hår vokser litt raskere enn hun over her, så ca. hver tredje måned. Frisøren ser når det trengs å dra litt ut i lengdene. 

Anonymkode: 0363d...ea7

Skrevet

Ca en gang i året. Har naturlig mørk,og frisøren har laget ombre langt oppe(stripet med pensel og brett).da ser etterveksten mer naturlig ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Lar det gro ut til ombre. 

Anonymkode: a33ae...918

AnonymBruker
Skrevet

Ca hver fjerde måned. Det kommer nok litt an på hvor fort håret ditt vokser og hvor stor forskjell det er mellom din naturlige farge og stripene. Jeg tar lysblonde striper i et mørkeblondt hår, så etterveksten synes ikke så fort. 

Anonymkode: d2ef1...933

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk kan gå såpass lenge uten å ta etterveksten. Jeg får ettervekst etter omtrent én uke. Jeg har ikke helstripet/helbleket hår. Striper kun øvre delen av håret og har min naturlige hårfarge i underhåret. Det vil si at om jeg setter opp håret i strikk så synes min naturlige hårfarge svært godt over hele hodet. Selv om jeg legger få striper får jeg en synlig og markert ettervekst etter kun én måned. Veksler på å legge inn to farger (lyse og mørke striper) samt kun lyse. Selv når jeg legger mørke striper, blir etterveksten synlig og markert. AAh er så lei! 

Anonymkode: 1b678...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...