AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Forelsket meg altså i fyr for nærmere 2 år siden, men jeg bodde ikke akkuratt der, hadde bare et lengre opphold. Vi hadde mye kontakt da. Litt etter jeg dro hjem igjen, for så å ha en del kontakt i fjor. Kort fortalt så ble det oftere og oftere skriving, men jeg møtte han aldri fysisk fordi jeg var redd for hva som kunne skje. Ikke kunne vite hvordan jeg skulle oppføre meg rundt ham, bli for fristet eller hva som enn kunne skje. Ser i ettertid at det var mye feighet. De siste mnd har vi ikke skrevet noen ting, og jeg merker at følelsene sakte men sikkert blir svakere. Men sjansen er stor for at jeg kan treffe på han igjen, og da er jeg redd for at følelsene kan blusse tilbake 😕 Sist vi møtte på hverandre så jeg neppe på ham, og han kom ikke bort til meg. Han spurte bare om jeg frøs da vi stod der alene plutselig, og jeg spurte om han hadde sett Xxxxx, og vi gikk mot noen andre og da gikk jeg bak han. Han sa bare at Xxxxx "er der" og jeg bare gikk videre uten og si noen ting til han....hvordan kan det oppfattes? Er redd han har tatt det hele som at jeg ikke vil kjenne ham 😕 Anonymkode: df2d5...dc6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Er nok redd han oppfatter deg som det du fremstiller deg selv som - en psykopat. La gutten være i fred ?!? Anonymkode: 17081...4f9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok redd han oppfatter deg som det du fremstiller deg selv som - en psykopat. La gutten være i fred ?!? Anonymkode: 17081...4f9 Han er i fred, og han er ingen gutt. Men svaret ditt klarer jeg ikke ta helt seriøst når du kaller meg psykopat. Anonymkode: df2d5...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok redd han oppfatter deg som det du fremstiller deg selv som - en psykopat. La gutten være i fred ?!? Anonymkode: 17081...4f9 Hvordan får du forresten til at jeg er psykopat? Anonymkode: df2d5...dc6 1
meeeg9 Skrevet 19. juni 2018 #5 Skrevet 19. juni 2018 Ikke bry deg...du er ingen psykopat. Vedkommende vil bare provosere deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå