AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Hei. Jeg jobber for en stor bedrift.Jobbet ca i 2 år. På torsdag skal jeg på en oppfølgnings møte med min nærmeste leder, hun som rekrutterte meg og en annen koordinator, disse møtene har dem med alle, så det er vanlig i henhold til arbeidsmiljøloven 2-3. I bedriften så er jeg kjent som den mest profesjonelle, jeg har aldri hatt en klage, noe fravær problemer eller noe lignende. Jeg er kjent for den som får ting gjort og er respektert av alle andre rundt på jobben. Både hun som rekrutterte meg og min nærmeste leder er enormt stolte over å ha meg på laget, men koordinatoren er litt vanskelig, hun er kjent for å lage problemer, hun kjenner meg ikke og jeg er redd for at hun danner opp noe. Heldigvis, så har jeg min nærmeste leder der, men det blir vanskelig å slå alt jeg har gjort for bedriften i 0. Hvordan skal jeg forholde meg til hun om hun kommer på noe? Anonymkode: da711...44b
stan Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 I utgangspunktet bør du betrakte dette som et pro forma møte. Om det kommer frem ting du er uforberedt på, så ikke svar på det, men be om betenkningstid. Hvis det er noe særskilt de ønsker å ta opp burde de informert deg allerede. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå