AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Vet ikke hvor jeg skal legge dette, så prøver her. Noen dager føler jeg meg helt elendig etter jobb. Jeg elsker jobben min, oppgavene, arbeidsplassen og kollegaene. Men noen dager føler jeg at jeg skuffer dem veldig. At jeg oppfører meg snålt, roter en del, er ufokuser. At jeg rett og slett har en dårlig arbeidsdag. Regner med at alle har slike dager iblant. Men hvordan rister man av seg slikt? Hvordan ikke overtenke og overanalysere? Anonymkode: eecb4...ea9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Min strategi: ta en sykkel- eller løpetur. Anonymkode: d59c2...d40 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Gå/løp deg en tur og hør på god musikk. Se en TV-serie eller hør på podcast. Besøk en venn! Alt som kan minne deg om at det finnes en verden utenfor jobben - og at den kanskje er ende viktigere. Anonymkode: 80037...061 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Har en 30-minutters sykkeltur hjem fra jobb. I løpet av den turen kvitter jeg meg med arbeidsdagen og er klar til å nyte ettermiddagen når jeg kommer hjem. Anonymkode: 1936a...ae8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #5 Skrevet 19. juni 2018 Rødvin, forteller det til sambo som selvsagt er "enig" med meg og stort sett ferdig med det. Anonymkode: cea1a...d43 1
Husholdning1 Skrevet 19. juni 2018 #6 Skrevet 19. juni 2018 Gjør minst mulig slik at tiden frem til neste arbeidsdag føles lengre.
Gjest Solstråletårer Skrevet 19. juni 2018 #7 Skrevet 19. juni 2018 1. Klage til kjæresten som er alltid på min side 2. Gå en tur med musikk på øra 3. Planlegge ferien og glede meg til ferie
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #8 Skrevet 19. juni 2018 Jeg forsøker å gjøre ferdig tenking og analyse på første del av turen hjem. Siste del setter jeg på høy musikk og dagdrømmer meg helt bort også tenker jeg ikke på jobb før jeg stiller vekkerklokka. Jeg blir derimot ofte liggende og planlegge neste dag på sengekanten, så kanskje jeg ikke er beste person å lytte til. Anonymkode: dc634...0be
Ms. Steele Skrevet 19. juni 2018 #9 Skrevet 19. juni 2018 Det hjelper å lufte det for en kollega som kjenner deg godt. Noen ganger sitter det bare i eget hode. Noen ganger hjelper det bare å få luftet tankene litt. Som andre sier her også, luft det for kjæresten som SELVFØLGELIG forstår ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå