AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Hei! Skal til høsten ta opp et par fag på Sonans i Bergen.. er det noen som har erfaring? Og som eventuelt har tatt opp norsk og matematikk på Sonans eller andre privatskoler? Gruer meg helt ekstremt! Anonymkode: e1314...2a6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Har kjempegod erfaring med å ta opp fag på Sonans i en annen by. Lærerne er flinke, de ønsker virkelig at du skal stå igjen med et godt resultat, og har derfor fullt fokus på det som er sentralt for eksamen. Du må selvsagt gjøre en jobb selv også, men for meg hadde jeg stor fordel i fagene jeg tok på sonans sammenlignet med de jeg tok alene Anonymkode: 2d2eb...598
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Bortkastede penger, bedre å lese selv Anonymkode: 22559...968
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Skal til høsten ta opp et par fag på Sonans i Bergen.. er det noen som har erfaring? Og som eventuelt har tatt opp norsk og matematikk på Sonans eller andre privatskoler? Gruer meg helt ekstremt! Anonymkode: e1314...2a6 Hvor mye koster Det?:) Anonymkode: e97ca...924
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå