Gå til innhold

Gjett hvilken kjendis jeg har tegnet

Kapittel2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

33 minutter siden, Kapittel2 skrev:

Får ikke håpe en kollega skal inn på kontoret til @Ipanema for å låne noe og ser at det henger post-it-lapper med Dame Edna, Trond Viggo og Wenche Myhre (?) over alt. Jeg hadde i alle fall begynt å lure litt. 😂

:fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjære, så mange gode forslag som har kommet mens jeg var borte :hoppendeglad:

Men det korrekte svaret kom visst rett etter at jeg gikk i møtet- for det skulle nemlig være Elisabeth Andreassen (som flere jo skjønte :ler: )

Men jaggu som den tegningen kunne stemme på mange damer- som ikke er spesielt like på Bettan i utgangspunktet :fnise: 

Skal se om jeg rekker å få tegnet noe mer etter lunsj- det er jo helt fantastisk å legge ut tegninger til et så takknemlig og positivt publikum!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kapittel2 skrev:

Får ikke håpe en kollega skal inn på kontoret til @Ipanema for å låne noe og ser at det henger post-it-lapper med Dame Edna, Trond Viggo og Wenche Myhre (?) over alt. Jeg hadde i alle fall begynt å lure litt. 😂

:hoho: Jeg kastet dagens tegninger, sammen med gårsdagens (Kåre Willoch, Woody Allen og Conchita Wurst) i søpla på kjøkkenet på vei til møtet i sta. Nå i lunsjen ble de oppdaget av en kollega, og kontorets moroklump slang seg på og hevdet at det var han som hadde tegnet flere av oss kollegene (og alle begynte å spekulerte i hvem som skulle være hvem :ler: )

Jeg sa ingenting og bare snek meg tilbake på kontoret mitt 🤫

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ipanema skrev:

:hoho: Jeg kastet dagens tegninger, sammen med gårsdagens (Kåre Willoch, Woody Allen og Conchita Wurst) i søpla på kjøkkenet på vei til møtet i sta. Nå i lunsjen ble de oppdaget av en kollega, og kontorets moroklump slang seg på og hevdet at det var han som hadde tegnet flere av oss kollegene (og alle begynte å spekulerte i hvem som skulle være hvem :ler: )

:laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Ipanema skrev:

Åh, kjære, så mange gode forslag som har kommet mens jeg var borte :hoppendeglad:

Men det korrekte svaret kom visst rett etter at jeg gikk i møtet- for det skulle nemlig være Elisabeth Andreassen (som flere jo skjønte :ler: )

Men jaggu som den tegningen kunne stemme på mange damer- som ikke er spesielt like på Bettan i utgangspunktet :fnise: 

Skal se om jeg rekker å få tegnet noe mer etter lunsj- det er jo helt fantastisk å legge ut tegninger til et så takknemlig og positivt publikum!

Jippi 👏🏼👏🏼:duskedame: Synes den var lett å gjette. Var noe med haken og jordbærkinnenene. 

Endret av Bonusmammaen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Ipanema skrev:

Jaaaaaa, det er det faktisk :sjokkert:  Uff, jeg tegner jo alt for lett :ler: 

Jeg trodde det var Olaug Bollestad :fnise: 

Haha, nei, men det var et godt og artig forslag! 😄 Det kunne jo være pipa og dressen som manglet.

Nei, men du var på riktig spor, inn i friidrettens verden. :jepp:

For ja, det var Karsten Warholm! Imponerende at du tok den så fort og på første forsøk! :blomst:

Hehe, jeg så det var en som løp og de røde kinnene og tenkte på han med en gang :laugh:

Blir som tatt ut av en Criminal Minds episoden 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ipanema skrev:

🤩

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

En venn som har tegnet!  hvem er dette? 

IMG_4243.PNG

Duncan Lacroix aka Murthagh Fraser i Outlander

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, A_nanas skrev:

Duncan Lacroix aka Murthagh Fraser i Outlander

Nei ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ipanema skrev:

Så morsomt! Han tok på seg æren rett og slett. Hvis ingen av kollegaene dine ligner på de forskjellige du har tegnet - noe som er lite sannsynlig, eller? - da er det kanskje like greit at du ikke sto frem som "synderen." :laugh:

Du var heldig med den siste tegningen din, den var ordentlig god.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

En venn som har tegnet!  hvem er dette? 

IMG_4243.PNG

Nicolas Cage?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Winza skrev:

Hehe, jeg så det var en som løp og de røde kinnene og tenkte på han med en gang :laugh:

Jeg la til de røde kinnene nettopp for å ikke la det være en hvilken som helst hekkeløper. Du tok den, du!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Kapittel2 skrev:

Al Pacino?

6 minutter siden, ilsep skrev:

Kit Harington

Ingen av de. :opplyser:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...