Rumle Skrevet 22. juni 2018 #1141 Del Skrevet 22. juni 2018 1 time siden, Ipanema skrev: Dette må vel bli en liten nøtt?? Siw Anita Andersen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2018 #1142 Del Skrevet 22. juni 2018 33 minutter siden, Kapittel2 skrev: Får ikke håpe en kollega skal inn på kontoret til @Ipanema for å låne noe og ser at det henger post-it-lapper med Dame Edna, Trond Viggo og Wenche Myhre (?) over alt. Jeg hadde i alle fall begynt å lure litt. 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 22. juni 2018 #1143 Del Skrevet 22. juni 2018 1 time siden, Ipanema skrev: Dette må vel bli en liten nøtt?? Bettan? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 22. juni 2018 #1144 Del Skrevet 22. juni 2018 Åh, kjære, så mange gode forslag som har kommet mens jeg var borte Men det korrekte svaret kom visst rett etter at jeg gikk i møtet- for det skulle nemlig være Elisabeth Andreassen (som flere jo skjønte ) Men jaggu som den tegningen kunne stemme på mange damer- som ikke er spesielt like på Bettan i utgangspunktet Skal se om jeg rekker å få tegnet noe mer etter lunsj- det er jo helt fantastisk å legge ut tegninger til et så takknemlig og positivt publikum! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 22. juni 2018 #1145 Del Skrevet 22. juni 2018 1 time siden, Kapittel2 skrev: Får ikke håpe en kollega skal inn på kontoret til @Ipanema for å låne noe og ser at det henger post-it-lapper med Dame Edna, Trond Viggo og Wenche Myhre (?) over alt. Jeg hadde i alle fall begynt å lure litt. 😂 Jeg kastet dagens tegninger, sammen med gårsdagens (Kåre Willoch, Woody Allen og Conchita Wurst) i søpla på kjøkkenet på vei til møtet i sta. Nå i lunsjen ble de oppdaget av en kollega, og kontorets moroklump slang seg på og hevdet at det var han som hadde tegnet flere av oss kollegene (og alle begynte å spekulerte i hvem som skulle være hvem ) Jeg sa ingenting og bare snek meg tilbake på kontoret mitt 🤫 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2018 #1146 Del Skrevet 22. juni 2018 1 minutt siden, Ipanema skrev: Jeg kastet dagens tegninger, sammen med gårsdagens (Kåre Willoch, Woody Allen og Conchita Wurst) i søpla på kjøkkenet på vei til møtet i sta. Nå i lunsjen ble de oppdaget av en kollega, og kontorets moroklump slang seg på og hevdet at det var han som hadde tegnet flere av oss kollegene (og alle begynte å spekulerte i hvem som skulle være hvem ) Jeg sa ingenting og bare snek meg tilbake på kontoret mitt 🤫 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 22. juni 2018 #1147 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) 8 minutter siden, Ipanema skrev: Åh, kjære, så mange gode forslag som har kommet mens jeg var borte Men det korrekte svaret kom visst rett etter at jeg gikk i møtet- for det skulle nemlig være Elisabeth Andreassen (som flere jo skjønte ) Men jaggu som den tegningen kunne stemme på mange damer- som ikke er spesielt like på Bettan i utgangspunktet Skal se om jeg rekker å få tegnet noe mer etter lunsj- det er jo helt fantastisk å legge ut tegninger til et så takknemlig og positivt publikum! Jippi 👏🏼👏🏼 Synes den var lett å gjette. Var noe med haken og jordbærkinnenene. Endret 22. juni 2018 av Bonusmammaen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. juni 2018 #1148 Del Skrevet 22. juni 2018 1 time siden, Ipanema skrev: Jaaaaaa, det er det faktisk Uff, jeg tegner jo alt for lett Jeg trodde det var Olaug Bollestad 1 time siden, Kapittel2 skrev: Haha, nei, men det var et godt og artig forslag! 😄 Det kunne jo være pipa og dressen som manglet. Nei, men du var på riktig spor, inn i friidrettens verden. For ja, det var Karsten Warholm! Imponerende at du tok den så fort og på første forsøk! Hehe, jeg så det var en som løp og de røde kinnene og tenkte på han med en gang 1 time siden, Kapittel2 skrev: Får ikke håpe en kollega skal inn på kontoret til @Ipanema for å låne noe og ser at det henger post-it-lapper med Dame Edna, Trond Viggo og Wenche Myhre (?) over alt. Jeg hadde i alle fall begynt å lure litt. 😂 Blir som tatt ut av en Criminal Minds episoden 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 22. juni 2018 #1149 Del Skrevet 22. juni 2018 En venn som har tegnet! hvem er dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 22. juni 2018 #1150 Del Skrevet 22. juni 2018 15 minutter siden, Ipanema skrev: Åh, kjære, så mange gode forslag som har kommet mens jeg var borte Men det korrekte svaret kom visst rett etter at jeg gikk i møtet- for det skulle nemlig være Elisabeth Andreassen (som flere jo skjønte ) Men jaggu som den tegningen kunne stemme på mange damer- som ikke er spesielt like på Bettan i utgangspunktet Skal se om jeg rekker å få tegnet noe mer etter lunsj- det er jo helt fantastisk å legge ut tegninger til et så takknemlig og positivt publikum! 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_nanas Skrevet 22. juni 2018 #1151 Del Skrevet 22. juni 2018 4 minutter siden, Bonusmammaen skrev: En venn som har tegnet! hvem er dette? Duncan Lacroix aka Murthagh Fraser i Outlander 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 22. juni 2018 #1152 Del Skrevet 22. juni 2018 1 minutt siden, A_nanas skrev: Duncan Lacroix aka Murthagh Fraser i Outlander Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #1153 Del Skrevet 22. juni 2018 18 minutter siden, Ipanema skrev: Jeg kastet dagens tegninger, sammen med gårsdagens (Kåre Willoch, Woody Allen og Conchita Wurst) i søpla på kjøkkenet på vei til møtet i sta. Nå i lunsjen ble de oppdaget av en kollega, og kontorets moroklump slang seg på og hevdet at det var han som hadde tegnet flere av oss kollegene (og alle begynte å spekulerte i hvem som skulle være hvem ) Jeg sa ingenting og bare snek meg tilbake på kontoret mitt 🤫 Så morsomt! Han tok på seg æren rett og slett. Hvis ingen av kollegaene dine ligner på de forskjellige du har tegnet - noe som er lite sannsynlig, eller? - da er det kanskje like greit at du ikke sto frem som "synderen." Du var heldig med den siste tegningen din, den var ordentlig god. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 22. juni 2018 #1154 Del Skrevet 22. juni 2018 18 minutter siden, Bonusmammaen skrev: En venn som har tegnet! hvem er dette? Nicolas Cage? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #1155 Del Skrevet 22. juni 2018 22 minutter siden, Winza skrev: Hehe, jeg så det var en som løp og de røde kinnene og tenkte på han med en gang Jeg la til de røde kinnene nettopp for å ikke la det være en hvilken som helst hekkeløper. Du tok den, du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 22. juni 2018 #1156 Del Skrevet 22. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Nicolas Cage? Ikke han heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #1157 Del Skrevet 22. juni 2018 2 minutter siden, Bonusmammaen skrev: Ikke han heller Al Pacino? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilsep Skrevet 22. juni 2018 #1158 Del Skrevet 22. juni 2018 Kit Harington Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 22. juni 2018 #1159 Del Skrevet 22. juni 2018 8 minutter siden, Kapittel2 skrev: Al Pacino? 6 minutter siden, ilsep skrev: Kit Harington Ingen av de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kapittel2 Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #1160 Del Skrevet 22. juni 2018 Hmm. 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå