Gå til innhold

Hvor arvelig er gemytt? Dritt lei meg selv og likheter med mamma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden jeg var barn alltid vært vant med at ting er for godt til og være sant. Altså, mest sannsnylig så skal man ikke gjøre noen stor karriere, tjene bra med penger eller alt man ser for seg. Men etter jeg har flyttet litt runst så ser jeg da faen meg folk aom oppnår ting. Det er bare mamma som har holdt seg i bygda si og levd i den trygge, "realistiske" bobla si.. og nå kjenner hun omtrent ikke til omverdenen lenger. Selv om det er noen ting jeg ikke er lik henne i, så har jeg dessverre arvet den negative tankegangen, og det er derfor jeg ikke klarer meg så godt i det jeg driver med. Er så helvetes irritert på henne. Vi er begge veldig like i at vi er avhengig av andres meninger om ting, andres erfaringer før vi tør noe selv...og denne overrealistiske tankegangen. Den kjedelige 😕 

hvordan slutter man og er lik sin forelder?

Anonymkode: 5e4b3...ee4

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Det at du ser det selv, er til stor hjelp! 

Begynn med små skritt og ta en ting av gangen. Tenk mer og mer på at du duger til noe, du kan få til det du selv vil og andres meninger spiller liten rolle, så lenge du selv har troen på hva du driver med. Vær stolt av det du får til og smil ofte til alle.

Øvelse gjør mester! Ikke vær for mye sammen med moren din og ikke hør på henne hvis hun er skeptisk til det du gjør. Ikke vær bitter og sint, det gjør ting verre. Gjør det beste ut av alt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...