Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Ville du handlet på QXL eller Z, Finn . no eller nettauksjonen? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hva ville du i så tilfelle kjøpt? Aldri kjøpt? Jeg har handlet på QXL, men tør kun kjøpe av dem som har positive tilbakemeldinger. Da har vi handlet spill til barna, dvd-er, verktøy, batterier til fotoapperat kniver,panner ol. På Finn har vi funnet bruktbil som endte opp med å kjøpe. Z har jeg ikke så mye kjennskap til. Nettauksjonen har jeg også handlet på, men ikke mer da jeg er misfornøyd med kvaliteten på i utgangspunktet billige produkter. Hvordan er det med dere andre? Er dette ok steder å handle eller finnes bedre steder? Tips mottas med takk!
Gjest kenneth Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Ville du handlet på QXL eller Z, Finn . no eller nettauksjonen? Hvorfor? Hvorfor ikke? Hva ville du i så tilfelle kjøpt? Aldri kjøpt? Jeg kjøpte PlayStation2 på QXL. Ved en annen anledning var jeg så keen på Dweezil Zappa's "Confessions", at jeg måtte ty til E-bay for å få tak i den.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #4 Skrevet 4. mars 2005 Nå har jeg bare prøvd nettauksonen. Overpriset varer de har. Me allating. Så fordyrer det enormt med gebyr og postens forsendelse. de fleste arene får en faktisk i byen uansett hvor man bor. om du prøver, så oppdager du fort at hvis du byr på en vare,uansett om ingen har bydd så kommer det straks et høyere bud. Mistenker de for å by på varene selv. aldri mere
nyibyen Skrevet 4. mars 2005 #5 Skrevet 4. mars 2005 Har vært innom mange auksjonssider, men handler stort sett på ebay. Cder og DVDer i hovedsak. (Og bruker alltid "buy now" for jeg har ikke lyst til å styre med å legge inn bud til alle døgnets tider.) Uansett hva jeg har bydd på så har det gått bra, ingen svindel og produkt i bra stand. Handler sjelden i vanlige butikker mer, faktisk!
koldbruna Skrevet 4. mars 2005 #6 Skrevet 4. mars 2005 Jeg har handlet på Finn.no.Handlet mye brukt babytøy.Er fornøyd med de jeg har handlet med.Ikke noe Useriøst i det hele tatt.Fant også Bilen vår på Finn.no Netthandelen har handlet litt der til tider,men er ikke fornøyd med produktene,mye som ikke er brukbart i det hele tatt. Z har aldri prøvd det.Qxl Mange useriøse folk der inne.Mannen kjøpte en DVD film som kvaliteten var elendig,men filmen koset 29 kr da så det var ikke det store beløpet. Jeg har også handlet en del brukt babytøy og utstyr på Foreldre.com,og er også fornøyd med den plassen å handle brukt. Koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #7 Skrevet 4. mars 2005 Jeg har handla på qxl en gang. Kjøpte DVD cover og de knakk med en gang. Elendig kvalitet. På ebay har jeg bare vært fornøyd sålangt (handla 5 -6 ting). Men bare småting som dvder, etc.. Mye større utvalg på ebay.
Gjest nepse Skrevet 5. mars 2005 #8 Skrevet 5. mars 2005 Har kjøpt noen bøker via qxl og endel servise via finn.no I begge tilfellene har jeg bare kjøpt fra mennesker jeg kan møte ansikt til ansikt og det har gått helt fint. Mitt inntrykk er at seriøsiteten er høyere på finn.no enn qxl, men det varierer sikkert. Jeg kjøper nok ikke de mest utsatte varene i så hensende.
Gjest Madeline Skrevet 6. mars 2005 #9 Skrevet 6. mars 2005 Nå har jeg bare prøvd nettauksonen. Overpriset varer de har. Me allating. Så fordyrer det enormt med gebyr og postens forsendelse. de fleste arene får en faktisk i byen uansett hvor man bor. om du prøver, så oppdager du fort at hvis du byr på en vare,uansett om ingen har bydd så kommer det straks et høyere bud. Mistenker de for å by på varene selv. aldri mere Har samme erfaring. Aldri mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå