AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Jeg hadde svært lite å endre denne gang, kun en tilføyelse av rente opplysninger fra Klarna. Er det noe som vil medføre at jeg ikke får utbetalt skattepenger nå i juni? Erfaringer? Anonymkode: 0ccf1...804
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde svært lite å endre denne gang, kun en tilføyelse av rente opplysninger fra Klarna. Er det noe som vil medføre at jeg ikke får utbetalt skattepenger nå i juni? Erfaringer? Anonymkode: 0ccf1...804 Jeg fikk oppgjøret mitt i oktober i fjor uten at det var noe som helst spesielt. Vet flere som opplevde det samme. Anonymkode: 8f4f5...495
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk oppgjøret mitt i oktober i fjor uten at det var noe som helst spesielt. Vet flere som opplevde det samme. Anonymkode: 8f4f5...495 Ouch da.. Anonymkode: 0ccf1...804
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Krav om redusert skatt grunnet betalt kildeskatt på utbytte fra utlandet. Anonymkode: 8951b...dd7
Bondenisse Skrevet 19. juni 2018 #5 Skrevet 19. juni 2018 Du får sannsynligvis ikke utsatt pga det, så lenge du har levert endringene digitalt og ikke på papir. Det må store endringer som krever manuell kontroll til. Men det er alltid en gruppe som blir trekt ut til tilfeldig kontroll og dermed må vente til høsten
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #6 Skrevet 19. juni 2018 4 timer siden, Bondenisse skrev: Du får sannsynligvis ikke utsatt pga det, så lenge du har levert endringene digitalt og ikke på papir. Det må store endringer som krever manuell kontroll til. Men det er alltid en gruppe som blir trekt ut til tilfeldig kontroll og dermed må vente til høsten Ok. Da blir det å vente og se. Anonymkode: 0ccf1...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå