Gå til innhold

Gutte problemer...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år gammel jente som har gutte problemer.
Jeg gikk i klasse med en gutt på vidergåande skule som jeg alltid har crushet på. Men han fikk kjæreste tidlig når vi begynte der, så jeg la han litt tidlig bak meg. Før jeg fikk hørte av han selv at han var singel, 3 år etter. 
Etter han sa det har han snakket mye med meg og flørtet mye. Jeg har jo alltid hatt et øye til han så jeg takker ikke nei til en samtale meg han. Får vi er jo trosalt venner også og har mange felles bekjente i lag fra skolen og fotballen.
Jeg tok ta initiativet til å spørre om vi skulle henge i lag en dag, som har absolutt ville. Så vi fant en dag vi skulle henge sammen.
Ettersom han hadde mye eksamen og fotball treninger osv, og jeg jobber litt, så va det best at jeg kom til han pga ting han skulle dagen etterpå. Tilleggs info, vi bor da ca 1 time vekke fra hverandre.
Jeg kom ganske seint til han for jeg hadde mye jeg måtte gjøre og han hadde også mye på planen. Så da fant vi ut at jeg måtte sove over hos han, som han foreslo, for det var greit for meg, siden vi kjenner hverandre osv. Jeg kom til han, alt var bra, samtalen gikk bra og vi hadde godt flyt. Skjedde ikke noe spesielt uten om litt kyssing. Jeg ville ikke at ting skulle gå for fort siden han har nesten nettopp slått opp med dama og jeg vil jo egt noe mer så må bitte tennene sammen. For jeg vil ikke vare en rebound.... Så det skjedde ikke noe sånt. Dagen etter var alt forsatt bra, vi begge måtte gå tidlig på dagen pga vi hadde forskjellige ting vi måtte gjøre. Vi snakker forsatt mye dagene etter vi hadde hengt. Men etter hvert var han ikke like mye flørtete og tok ikke like mye initiativ i samtalen som jeg gjorde og han gjorde før. Men vi snakker og han svarte når jeg sendte noe til han.
Jeg tok initiativ til å henge en annen dag, han sa ja, men da jeg hadde fri fra jobb og egt han også, så passet det ikke for han for han skulle noe men skulle si i fra vist det ble endring i planene. Som det ble, han var hjemme og ikke gjorde på noe. men sa ikke i fra.. etter den tid snakker vi forsatt i lag. men han tar ikke initiativ til å henge etter på. og han er heller ikke den samme jeg snakket med etter han sa han var singel. Leker han hard to get? Og vist det var rebound han ville ha tenker no jeg at det ikke er lurt  gå på en venn. 
Så spørsmålet mitt er om hva jeg skal gjøre? Skal jeg spør en gang til om vi skal henge. Får jeg vil jo henge med han. 
Men vil ikke vare på trengende heller.. 

Anonymkode: ee324...74b

Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet

Du dropper han, og går ut med en fyr som er skikkelig interessert. 

Skrevet

Når skal kvinner lære? Selv om de er knullemateriale, så er ikke det ensbetydende med at de er kjærestmateriale. 

Er det ingen som forteller ungkvinnene dette lenger? 😲

Du var knullemateriale, jente, ikke kjærestmateriale. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Opplyst skrev:

Når skal kvinner lære? Selv om de er knullemateriale, så er ikke det ensbetydende med at de er kjærestmateriale. 

trist å hørre... haha

Men hvorfor vil han ikke treffes igjen då? så kan vi liksom ligge.

Skrevet
8 minutter siden, Opplyst skrev:

Men hvorfor skal han forsette og holde kontakt da? Og hvorfor bruke venninne sin på den måte? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

trist å hørre... haha

Men hvorfor vil han ikke treffes igjen då? så kan vi liksom ligge.

Der traff du spikeren på hodet. 

57 minutter siden, ullsokker97 skrev:

Men hvorfor skal han forsette og holde kontakt da? Og hvorfor bruke venninne sin på den måte? 

Kanskje hun legger mer i dette vennegreiene enn det han gjør? 

Jeg mener det, før i tiden var mødrene svært påpasselig med å forklare døtrene sine hvordan menn fungerer, men nå er det ingenting av slikt lenger. Hvordan skal dette ende? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...