Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Noen som har klart å forminske store porer i annsiktet? Hva brukte du?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Nei, dessverre! :evil: Håper noen andre har tips som kan hjelpe oss!
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Porestørrelsen er vel medfødt, så å endre den permanent er nok ikke så enkelt. Men det finnes produkter som skal hjelpe midlertidig, slike Pore Minimizers. Finnes i de fleste merker (Lancome, Biotherm osv), og i tillegg er Mild Clarifying Lotion fra Clinque bra, siden den inneholder salisylsyre som har en mild peelingeffekt på huden.
Lillesøster Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Beste tips: hyppige hudpleierens hos hudpleier.
Gjest manic Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Det er tusenvis av produkter som skal hjelpe. Jeg har ikke prøvd noe som hjelper noe særlig, kanskje litt hjelp av "facial lotion" fra MD, men også litt placebo hjelp (og det kan også være litt bra for selvfølelsen;) ). Jeg tror at type hudstruktur er noe vi i stor grad må finne oss i å ha hele livet...
Lillesøster Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 Det er tusenvis av produkter som skal hjelpe. Jeg har ikke prøvd noe som hjelper noe særlig, kanskje litt hjelp av "facial lotion" fra MD, men også litt placebo hjelp (og det kan også være litt bra for selvfølelsen;) ). Jeg tror at type hudstruktur er noe vi i stor grad må finne oss i å ha hele livet... Jeg legger merke til at du sier SKAL, det blir også med det.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Roaccutan gjorde at jeg fikk mye mindre porer. Og kviser selvsagt... Men Roaccutan er jo for de med alvorlige hudproblemer.
camilla26 Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Krystallslip er kjempebra for store porer!! Hva er det for no?
carina81 Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 Det er en behandling som utføres i hudpleiesalonger. Det er bittesmå krystaller som føres over huden og sliper ned på overflaten. Huden blir jevnere og ser friskere ut. Det trengs for det meste iallefall 3 behandlinger, en gang i uken. Noen trenger fler, noen ferre.Etter man har vært til behandling kan man bli noe rød og flasse litt, men ellers kan man være blant folk som vanlig. Ved sterkere behandlinger ser man ofte ikke bra ut med en gang. Ser veldig bra resultater med dette!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #11 Skrevet 3. mars 2005 Nå vet jeg at jeg skryter av MK i tide og utide, men sånn er det jo bare. Mine porer rundt nesen har blitt betraktelig mindre etter at jeg begynte med MK sine produkter, men så bruker jeg full pakke, både rens og fuktighet, samt dag- og nattserum. Og jeg tror det er de dyre dråpene (serumet) som gjør porene mindre.... Ellers er fettbalansen i huden viktig også for porene - omega-3, 6 og 9, og nok friskt vann..
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #13 Skrevet 3. mars 2005 Mary Kay (og nå er jeg sikker på at enkelte brukere spyr av meg snart...)
Gjest Xavia Skrevet 3. mars 2005 #14 Skrevet 3. mars 2005 Mary Kay (og nå er jeg sikker på at enkelte brukere spyr av meg snart...) Ja, det har blitt mye MK snakk her inne de siste dagene, etter at du sto frem.
Lillesøster Skrevet 3. mars 2005 #15 Skrevet 3. mars 2005 Mary Kay (og nå er jeg sikker på at enkelte brukere spyr av meg snart...) Jeg tror det viktigste er at man finner DET merke som passer til din hud.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #16 Skrevet 3. mars 2005 Ja, det har blitt mye MK snakk her inne de siste dagene, etter at du sto frem. Hehe... helt klart... men det er ikke jeg som har startet de siste trådene..... jeg bare svarer jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå