Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Jeg har ikke kviser, kanskje litt fet hud i pannen, antydning til noen tørre flekker, ganske store porer, litt sensitiv. Ikke noen probmlemhud vil jeg si. Lyst på en ganske rimelig, men bra renseserie inkludert ny dagkrem. Hvilken vil du anbefale?
Gjest ikkepålogget-Uma Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Hei! Jeg vil anbefale MD formulation glykose lotion. Har brukt den en stund nå og huden min er ikke så fet lengre og tørre partier er borte. Koster 350 kr for 60 ml(varer lenge...) hos hudpleier(på nettet er det billigere,hvis du handler der...) (Brukes under kremen 1-2 ganger om dagen) Dagkrem som er bra for normal/sensitiv hud er den fra Loreal...Husker ikke hva den heter...Den koster rundt 70 kr tror jeg og lukter kjempe godt...Eneste å utsette er at den trekker litt seint inn i huden. hvis du har problemer med tiltettede porer,er nok denne kremen for fet. Rimlig renseserie...Hmm...Vil anbefale Kanebos rens. De er dyre,men varer i eeevigheter. Drøyeste jeg har prøvd. Jeg har den oil control,men det er ikke sikkert den passer for din hud. Spør i parfymeriet...Ellers har Loreal og Avene(fås på apotek) bra rens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå