AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Kvinne, tvilling. 1. Hvordan ser fremtiden min ut helsemessig? 2. Hva vil skje med økonomien vår fremover? 3. Hva kommer jeg til å drive på med i fremtiden? 4. Jeg har en drøm om å oppnå noe, men hva må jeg gjøre for å komme dit jeg vil? Jeg visualiserer drømmen min tydelig hver dag og håper det kan hjelpe meg på veien, men på grunn av hvordan situasjonen ser ut i dag er det vanskelig å holde motet oppe. Anonymkode: 823d3...f57 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 På 19.6.2018 den 13.16, AnonymBruker skrev: 1. Hvordan ser fremtiden min ut helsemessig? Spår ikke i helse, men ser fremover og da får jeg opp en sol, som symboliserer det gode! 2. Hva vil skje med økonomien vår fremover? Blir mer som ønskelig etterhvert. 3. Hva kommer jeg til å drive på med i fremtiden? Kommer til å få brukt dine kunnskaper om det du brenner for! 4. Jeg har en drøm om å oppnå noe, men hva må jeg gjøre for å komme dit jeg vil? Tilegne deg mer kunnskap via praksis. Du når dit du vil! Jeg visualiserer drømmen min tydelig hver dag og håper det kan hjelpe meg på veien, men på grunn av hvordan situasjonen ser ut i dag er det vanskelig å holde motet oppe. Hold motet oppe og fortsett med visualiseringen. Jeg ser drømmen oppfylles! ❤ Anonymkode: 823d3...f57 Anonymkode: ba54b...673
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå