Gå til innhold

Bra sex?  

1 stemme

1. 1. Bra sex?

• Fantastisk - orgasme hver/nesten hver gang!
      23
    • Fantastisk - orgasme noen ganger
      5
    • Fantastisk- noen ganger kjedelig/plikt
      10
    • Ganske bra - men skulle ønske det var litt bedre
      7
    • OK - litt kjedelig av og til
      3
    • Sex er oppskrytt
      0

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Etter tips fra en annen her, vil jeg spørre dere om hvor BRA sex'en er, ikke bare hvor ofte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk - alltid.

Skrevet
Fantastisk - alltid.

Samme her.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Fantastisk - alltid.

Dobbeltfantastisk? :wink:

Skrevet

Dobbeltfantastisk? :wink:

Det og av og til - men det var ikke det jeg prøvde å si altså... :ler:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Helt utrolig bra. Går ikke å sette ord på hvor bra det er, faktisk :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Må nesten le litt av dere. Er det så vikig for dere å fremstå som perfekte? Selv om jeg og kjæresten elsker hverandre høyt, og vanligvis har det topp sexuelt. Hender det innimellom at det ikke er så bra, den ene er sliten, noe distraherer osv.

Å si at det er fantastisk hver gang, er det samme som at dere prøver å late som dere har det så mye bedre enn dere har det...

Skrevet
Må nesten le litt av dere. Er det så vikig for dere å fremstå som perfekte? Selv om jeg og kjæresten elsker hverandre høyt, og vanligvis har det topp sexuelt. Hender det innimellom at det ikke er så bra, den ene er sliten, noe distraherer osv.

Å si at det er fantastisk hver gang, er det samme som at dere prøver å late som dere har det så mye bedre enn dere har det...

Er det mulig?

:roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Dette er så klart bare skryt og løgn i enkeltes øyne, men jeg tør påstå den er på topp hver gang, og er ikke snakk om annet enn orgasme hver gang heller! Wuhu!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Selv om du ikke har det fantastisk hver gang, så betyr ikke detat andre ikke har det. Vi har det alltid sinnsykt bra. Noen ganger er det ekstra bra selvfølgelig, men alltid fantastisk.

Prøver ikke å framstå som perfekt på noen måte. Er bare sinnsykt gla for at jeg endelig har opplevd hvor bra sex kan være. Etter mange forhold med elendig sex, er det godt å føle det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

:tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er interessant at pollen vedrørende 'bra sex' går direkte på 'orgasme' når den skal beskrive 'fantastisk'

Jeg synes jeg til stadighet hører om kvinner som aldri har hatt orgasme, og lurer derfor på om det er slik at disse som aldri har hatt orgasme selv, da igjen mener de aldri har hatt fantastisk god sex heller?

Skrevet

Tullprat!

Det ER bra sex hver gang, men det er ikke dermed sagt at alt er perfekt med oss for det. For eksempel skulle jeg ønske vil hadde sex litt oftere enn vi har - og jeg skulle ønske han var flinkere til å rydde vekk klær, ikke var så morragretten, støvsugde på eget initiativ, ikke var så sta osv.. men jeg er nå fryktelig glad i ham uansett og sexen den får vi jaggu til.

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg synes det er interessant at pollen vedrørende 'bra sex' går direkte på 'orgasme' når den skal beskrive 'fantastisk'

Jeg synes jeg til stadighet hører om kvinner som aldri har hatt orgasme, og lurer derfor på om det er slik at disse som aldri har hatt orgasme selv, da igjen mener de aldri har hatt fantastisk god sex heller?

Jeg får ikke orgasme hver gang, nesten, men ikke alltid. Men det er utrolig godt selv om den uteblir.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg får ikke orgasme hver gang, nesten, men ikke alltid. Men det er utrolig godt selv om den uteblir.

Godt for deg!

Men du forstod hva jeg mente ikke sant? Det kunne jo tydes slik - at 'ingen orgasme' ingen 'fantastisk sex'

Og siden det er så mange kvinner som sier de aldri/eller nesten aldri opplever å få orgasme, så ville det jo være kjempetrist dersom de da var av den oppfattning at de aldri hadde fantastisk sex heller.

Flott dersom det ikke er slik :-) Jeg er jo gutt, og der tror jeg et slik problem er svært lite utbredt. Og 'heldigvis', om det skulle være lov å si det.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Tok faktisk ganske mange ganger til før jeg kom sammen med exn, men jeg syntes jo det var fantastisk før det også. Blir bare bedre og bedre, litt dumt at vi ikke passet så godt sammen ellers egenlig, men sexn klarer vi ikke slutte med :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Du som ler så godt av oss, hvorfor er det ikke stemt på annet enn det øverste alternativet da? :)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Joda... Jeg har alltid bra sex :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...