Gå til innhold

En mann jeg ike har noen forhold til ringr meg hver eneste dag,Så fort jeg skrur på telefonen om morgenen så ringer han i løpe av fem minutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

og vil finne på noe.Jeg blir så sliten.Hva tenker dere om en sånn mann?

Anonymkode: d3cd8...771

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blokker nummeret hans på telefonen din eller skaff deg nytt, hemmelig nummer.

Anonymkode: 56391...ee7

• Liker 11
Skrevet

Hva slags relasjon har du til ham? Send en melding hvor du skriver at du ikke er interessert. Så ville jeg blokkert nummeret. Han høres jo ikke helt god ut. Men hva svarer du ham? Ihvertfall ikke gi ham forhåpninger. Om det er en du faktisk er interessert i, så ville jeg likevel vært litt obs her.... ikke gå inn i noe med ham....

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva svarer du han når han ringer? Du kan ikke være altfor avvisende i og med at han fortsetter å ringe deg.... Hva med å blokkere han??

Anonymkode: af9c1...778

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker mer på hva du har sagt/ikke sagt for at han ringer hver dag? Er det en slektning, er det en flørt eller venn? Noen du ikke vil være sammen med? Hvis du har sagt rett ut at du ikke vil ha kontakt, ville jeg blokkert nr hans. 

AnonymBruker
Skrevet

Noter nummeret, navn etc og anmeld han. Deretter blokkerer du han evt får deg nytt nr og passer på å huke av for skjult nr hos leverandør, nei til tlfsalg og nei til oppføring i telefonlister/katalogrr på nett (som 1881 osv) få deg oppføring i brønnøysundregister med et nei til adressert reklame/tlfsalg for å hindre han i å finne ditt nye nr evt adresse. 

Det er kun de jeg gir nr mitt til som får tak i meg. Ingen finner noe som helst om meg på nettet pr dags dato.

Anonymkode: a8abe...d19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er en jeg har vist om i endel år.Men har truffet han litt i ca en uke.Tre ganger.Etter første møte har han vært på meg hele tiden med ringing og melding.Skal vi treffes??

Jeg har sagt vi er litt forskjellige .Tror ikke han har så mye annet liv enn meg.Jeg mister i hvertfall helt innteressen når han holder på sånn.I dag har telefonen min bare vært avslått.Når vi har vært sammen har vi bare gått turer ,spist ,kjørt bil osv.ikke noe kjærestegreier. Han er ufør og er veldig opphengt i at han har funnet gud.Det eneste han leser er bibelen.Ikke aviser,ser ikke tv eller data for alt er vist syndig.Det blir litt spesielt syne jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ok men da bør du faktisk bare si rett ut at du ikke er interessert i videre kontakt. Verre er det ikke. Få ut fingeren og gjennomfør det.

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er en jeg har vist om i endel år.Men har truffet han litt i ca en uke.Tre ganger.Etter første møte har han vært på meg hele tiden med ringing og melding.Skal vi treffes??

Jeg har sagt vi er litt forskjellige .Tror ikke han har så mye annet liv enn meg.Jeg mister i hvertfall helt innteressen når han holder på sånn.I dag har telefonen min bare vært avslått.Når vi har vært sammen har vi bare gått turer ,spist ,kjørt bil osv.ikke noe kjærestegreier. Han er ufør og er veldig opphengt i at han har funnet gud.Det eneste han leser er bibelen.Ikke aviser,ser ikke tv eller data for alt er vist syndig.Det blir litt spesielt syne jeg.

Si du er Jehovas vitne og spør om han har lest Vakttårnet 😏

Skrevet

Blokker han..... 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Blokkèr, blokkèr, blokkèr, eller skru av lyden og ikke ta telefonen. 

Anonymkode: 10932...b67

Skrevet

Høres ikke ut som han er helt i vater

• Liker 1
Skrevet

Blokker nummeret hans på telefonen din eller skaff deg nytt, hemmelig nummer.

Anonymkode: 56391...ee7

Hvorfor kan du ikke heller bare si at det ikke passer?

• Liker 1
Skrevet

Noter nummeret, navn etc og anmeld han. Deretter blokkerer du han evt får deg nytt nr og passer på å huke av for skjult nr hos leverandør, nei til tlfsalg og nei til oppføring i telefonlister/katalogrr på nett (som 1881 osv) få deg oppføring i brønnøysundregister med et nei til adressert reklame/tlfsalg for å hindre han i å finne ditt nye nr evt adresse. 

Det er kun de jeg gir nr mitt til som får tak i meg. Ingen finner noe som helst om meg på nettet pr dags dato.

Anmeld han? Er det ikke bedre å si at det ikke passer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han fin bil og skryter en del av alt han har? Høres kjent ut denne mannen. Hold deg unna. 

Anonymkode: 4dfcd...403

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han fin bil og skryter en del av alt han har? Høres kjent ut denne mannen. Hold deg unna. 

Anonymkode: 4dfcd...403

Nei han har ikke bil .

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei han har ikke bil .

Har du fortalt han at du lagde et innlegg på kvinneguiden om at han ringer hver dag?

Eller har du spurt han om hvorfor han ringer hver dag?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, waco skrev:

Anmeld han? Er det ikke bedre å si at det ikke passer?

Jeg tok utgangspunkt i hi. Mitt neste svar er respons til ts utfyllende info. 

Kan ikke du lese alt før du hopper på tastaturet og trykker i vei?

Skrevet

Kan du ikke bare blokkere ham eller la være å svare?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ingenting om ham, men lurer på hvor tafatt det går an  bli, om deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...