Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd; hva er din største snyltehistorie?

min må vel være om ei venninne fra første året på universitetet. Jeg bodde litt utenfor byen og kjørte bil de dagene jeg hadde ærender i byen. Venninnen min pleide alltid å mase om at jeg skulle kjøre henne hjem (gangavstand fra skolen, men motsatt vei fra der jeg bor). Sa jeg nei eller at det ikke passer ble hun sur og mente at det ikke ville være noe problem, fikk heller aldri penger for dette selv om det ble mye kjøring.

Her jeg bor nå har jeg en venninne som ikke har tatt førerkortet enda fordi hun «ikke har behov for det». Hver gang hun skal et sted ringer hun når hun står utenfor leiligheten min og spør om jeg kan kjøre henne, for hun ser jo at jeg er hjemme og har bil. At jeg har annet å gjøre eller at det ikke passer har ikke slått henne. Dersom jeg faktisk kjører henne skryter hun sv hvor mye hun sparer på å ikke ha førerkort (og nei, hun betaler ikke)

få høre deres historier!

Må bare legge til at jeg ikke ønsker kommentarer på hva jeg skal gjøre med disse venninnene, dette er ment som en humoristisk tråd

Anonymkode: d82b5...cd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så mange at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...