AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Ja, for det har hun absolutt vært for sønnen våre i fire år nå, men hun starter dessverre for oss med en ny førsteklasse til høsten. Har lyst til å gi henne en liten gave og noen fine ord fra oss (sønnen vår og vi foreldre, tenker ikke på gave fra klassen), men er helt blank på hva. Gode forslag, kanskje fra dere som er lærere og som har erfart hva dere liker å få? Hun er midt i livet sånn aldersmessig. Tusen takk for tips! Anonymkode: a33e7...216
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Jo, det kan være, men har ikke "alle" "alt" fra K fra før? Anonymkode: a33e7...216 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 La det være en liten gave. Siden man gjerne ikke kjenner læreren privat, eller vedkommendes smak kan gaver som "brukes opp" være flott. En god kaffe eller te, noe spiselig, en fin blomst eller lignende. Eventuelt noe som kan henge/stå på arbeidsplassen, kanskje. Anonymkode: b7fcb...185 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #5 Skrevet 19. juni 2018 Jeg fikk i dag et par «eksklusive» sjokoladeplater og et kort fra en elev (på videregående). Det stod blant annet takk for at jeg holdt ut med eleven og at jeg nådde inn til personen mm. Det gjorde utrolig inntrykk på meg og er så rørt. Det er ikke selve gaven som betyr noe, men jeg er bare så glad på eleven sine vegne at vi sammen fikk det til. Gjør det enkelt og skriv et kort:) Anonymkode: 99f22...000 1
A_nanas Skrevet 19. juni 2018 #6 Skrevet 19. juni 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det kan være, men har ikke "alle" "alt" fra K fra før? Anonymkode: a33e7...216 Kommer an på. Er ulike farger da.
Frostrose Skrevet 19. juni 2018 #7 Skrevet 19. juni 2018 -sjokoladehjerter -Krus med "verdens beste lærer " -inngravert vannflaske -maleri laget av eleven
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #8 Skrevet 19. juni 2018 4 minutter siden, Frostrose skrev: -sjokoladehjerter -Krus med "verdens beste lærer " -inngravert vannflaske -maleri laget av eleven IKKE maleri laget av eleven, eller et innrammet portrett av eleven! Gjerne blomster, noe spiselig, gjerne en fin vannflaske. Hilsen lærer Anonymkode: beeea...c01 1
tirben Skrevet 19. juni 2018 #9 Skrevet 19. juni 2018 1 time siden, A_nanas skrev: Kommer an på. Er ulike farger da. Alle liker ikke Kähler.
A_nanas Skrevet 19. juni 2018 #10 Skrevet 19. juni 2018 7 minutter siden, tirben skrev: Alle liker ikke Kähler. Neivel. Men for å safe seg så kan man gi det. Noe klassisk iallefall som kan passe i ethvert hjem.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #11 Skrevet 19. juni 2018 En av de fineste gavene jeg har fått som lærer, er et håndskrevet brev fra foreldre og elev om hva de mente jeg hadde betydd for dem i løpet av årene som har gått. Ennå mange år siden jeg fikk det, men har det fortsatt lett tilgjengelig, og tar det gjerne frem på tunge arbeidsdager..!😊 Ikke at jeg ikke har satt enormt pris på andre gaver, men det brevet var så personlig. Anonymkode: 16f0d...117 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå