AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Jeg sitter her og gruer meg til ferien som starter om en uke. Jeg trenger sårt fri, det er ikke det at jeg heller skulle jobbet og kunne fått meg en ekstrajobb i sommer, men som så ofte kommer ferien brått på meg og jeg har ikke laget planer. Jeg skjønner ikke hvorfor det alltid blir sånn. Menmen, nå er det nå engang sånn. Og jeg vil prøve å gjøre noe ut av disse 4 ukene sånn at jeg orker høsten uten å gå på veggen! Så da spør jeg hva dere andre KG-ere skal bruke sommerferien på? Både av turer, aktiviteter, prosjekter og fellesskap med andre. Skal du lære noe nytt eller kanskje fullføre noen bøker? Hva enn din plan er setter jeg pris på å høre. Anonymkode: 8b272...eb6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 daffe rundt, drive med litt musikk og kunst, ikke stort egentlig. Anonymkode: e198c...ff9
Hmmmmmm Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Male og atter male er jeg redd. Begynner ferien selv nå på fredag. Ferie til 13 aug. Skal selge huset mitt i sommer. Får da to eiendommer som krever mye av meg:( Så blir en del jobb med det. Skal kanskje en tur til Bø i sommerland. Tror ikke det blir tid til mer en det.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Planen er å finne meg en restplass til varmere strøk. Kan være klar på 24 timer 😊 Anonymkode: bf064...cb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå