AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Jeg skal hjelpe en venninne å arrangere en aldri så liten sommerfest. Min oppgave er å handle inn snacks og pynt. Jeg har handlet alt av pynt, men er litt usikker på hva jeg skal handle av snacks. Vi skal spise tidligere på kvelden, så fingermat og annen mat er ikke noe jeg kan lage. Synes bare det er så kjedelig å sette frem en skål med potetgull og saltstenger som man ofte ender opp med å gjøre. Så hva er litt mer spennende uten at det blir avansert? Jeg vurderte dip, men fant ut at det blir litt grisete når vi er 20 stykker. Anonymkode: 31a34...09d
ashera Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Oliven (kjøp marinerte i løsvekt på innvandrerbutikk, stenfrie - og ha noen cocktailpinner eller tannstikkere uten peppermynte til, så slipper folk å bruke fingrene). Saltmandler (de på IKEA er rimelige og veldig gode, eller du kan lage selv: http://trinesoppskrifter.blogspot.com/2013/10/salte-mandler.html) 1
Grønn te Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Ost og kjeks kan varieres i det uendelige. Og lite er så godt som salte kjeks med ost når en drikker 😉 Kan ha mange typer kjeks, ulike oster, druer, oliven osv. 2
sølvdryss Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Siden det er sommerfest ville jeg satt frem fat med melon, jordbær, ananas og moreller. Også ville jeg hatt et par skåler med chips og kanskje litt sjokolade. 4
Tvist Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Rotchips er godt, tror de har det på meny. Av røtter.
exictence Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 Blir litt nysgjerrig. Hva handler du inn av pynt? Jeg pleier ikke å kjøpe inn engangspynt. Eneste er noen blomster som jeg jo har glede av senere også. Snacks: Nøtteblandinger. Frukt. Kjeks.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #7 Skrevet 20. juni 2018 Jordbær dyppet i sjokolade. Skjære ut en kurv avvannmelon og fylle med vannmelon, jordbær, ananas og moreller. Brødpinner med oliven, salte mandler, fetadip. Bare å lage flere små skåler så blir det ikke så grisete. Hjemmelagd guacemole og hjemmelagd tortillachips av lomper. Litt ekstra som smaker godt og gir en forseggjort touch. Anonymkode: 0fe75...0e7 2
Gjest 123Sol Skrevet 20. juni 2018 #8 Skrevet 20. juni 2018 Fruktspyd. Samme som grillspyd bare med frukt 😊 enkelt å spise og å frakte til og fra.
Edie Skrevet 22. juni 2018 #9 Skrevet 22. juni 2018 Ryddet for personangrep, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod.
Luckiness Skrevet 26. juni 2018 #10 Skrevet 26. juni 2018 Diverse frukt og bær Ost og kjeks Chips, bedre typer enn kjedelige tynne Kims chipsflak. Saltstenger. Popcorn. Oliven Oppskåret grønnsaker og dipp For å unngå søl så er det bare å kjøpe inn små papptallerkener så folk kan ta oppå det de ønsker av snacks der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå