Gå til innhold

Er det bare jeg som syntes feriereiser er oppskrytt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar aldri på ferie, men koser meg hjemme. Mulig jeg er sær?

Anonymkode: 9ab94...6c4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heller ikke spesielt glad i å dra på ferier. Spesielt sånne ferier som koster tusenvis av kroner. De pengene bruker jeg heller på ting jeg trenger, eller mer langvarige gleder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. Reising er ubegripelig oppskrytt. Ler av folk som sier de skal "utforske byen" eller stedet de er på:fnise:

Anonymkode: 0a36e...fde

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Jeg elsker å reise. Synes det er spennende å høre andre språk, utforske nye steder, besøke serverdigheter, bli kjent med folkene og kulturen

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg elsker å reise. Synes det er spennende å høre andre språk, utforske nye steder, besøke serverdigheter, bli kjent med folkene og kulturen

Japp, der har vi det igjen:fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å reise er det beste som er! Prioriterer reiser foran mye annet som koster penger.

Anonymkode: cc5b0...0da

• Liker 14
Skrevet

Å reise gir jo absolutt langvarig glede. Det har gitt meg noen av de beste minnene i mitt liv! Helt nydelig. Jeg lever for reiser.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Reiser kun på aktivitetsreiser. Å drive å sose rundt på turistruta å se på kjennte bygg, shoppe og spise på resturanter gir meg absolutt ingen ting.

Så reiser et sted fordi det er bra å kite der, eller bra å dykke der, eller bra å fly paraglider der, eller bra å sykkle downhill der, ol.

Anonymkode: 99733...52e

AnonymBruker
Skrevet

Tja, litt spesiell kanskje, men om det er det du liker så må du jo få lov til det:)

Anonymkode: a48f9...c7a

• Liker 1
Skrevet

De som sier det er som regel de som ikke har råd til annet enn å ta med teltet i skogen. Gjør det og jeg, pluss Syden. Sommeren er lang ☀️

• Liker 2
Gjest Linaria
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Japp, der har vi det igjen:fnise:

Hva er galt med å like å utforske nye steder? Jeg synes det er spennende å gå rundt på steder som er helt annerledes enn hjemme og se hvordan folk har det der. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg!!

aller mest koser jeg meg hjemme, til og med hyttene synes jeg er mas. 

Men desverre blir jeg nedstemt hver gang angående hva vi skal gjøre i ferien. 

Mann og barn vil reise, men det er jo jeg som stort sett pakker, ordner gjør huset fint og klart før avreise så vi slipper komme hjem til kaos. Også jeg som pakker ut, vasker alt skittentøy når vi kommer hjem igjen samt alt annet som må på plass. Handler mat igjen etc. Ikke rart kanskje at jeg er lei «ferie» he he

Anonymkode: 26ba7...389

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er sær 😛

Anonymkode: 7b31f...ee8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, A_nanas said:

De som sier det er som regel de som ikke har råd til annet enn å ta med teltet i skogen. ☀️

Jeg har penger nok, det er ikke det som er problemet nei.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har penger nok, det er ikke det som er problemet nei.

Det er bra.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig. Å bare sitte og glo hjemme dag ut og inn. Jeg ELSKER å reise, og det føles helt amazing å ligge på en strand i Karibien og slappe av. Å snakke med mennesker som lever helt annerledes enn meg. Å se all nydelig natur og vakre bygg rundt om, smake på mat jeg ikke har prøvd før. Kose med dyr som ikke fins i Norge. Hvordan går det an å ikke like det???

Anonymkode: 0ba2f...1a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe som er vel verdt pengene så har det alltid vært når jeg har reist til andre land. Setter stor pris på nye impulser så oppskrytt er det absolutt ikke for min del hvertfall.

Anonymkode: 51b60...e44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg burde brukt pengene til oppussing og ny sofa og seng. Jeg burde absolutt spare til bil. Hva gjør jeg? Reiser 😊 Eneste måten jeg får et avbrekk i hverdagen på og få sett noen andre vegger. Jeg lever lenge på reisene mine. 

Anonymkode: 315a8...eee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 19.6.2018 den 12.45, Linaria skrev:

Hva er galt med å like å utforske nye steder? Jeg synes det er spennende å gå rundt på steder som er helt annerledes enn hjemme og se hvordan folk har det der. 

Pass på mens det enda er mulig. Innvandring og multikultur er snart i mål med å gjøre alt likt.

Anonymkode: 70d05...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...