Gå til innhold

Mulig å tjene penger til livets opphold på nettbutikk? Hva bør jeg satse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bør jeg satse på? Har ingen erfaring ifm d.... så møkka lei av butikkjobben min. Kam forøvrig mye om make-up og hudpleie. 

Anonymkode: bfa70...1c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brukte sofaer? 

Anonymkode: 58aae...7ac

AnonymBruker
Skrevet

Du bør satse, ja. På å komme deg tilbake på skolebenken og skaffe deg en jobb du trives med. 

Det er så uendelig mange nettbutikker hvor det selges alt mulig i dag, så dette er ikke noe jeg ville satset på med mindre du har oppdaget et hull i markedet. 

Anonymkode: 369f1...ea1

• Liker 3
Skrevet
På 19.6.2018 den 10.14, AnonymBruker skrev:

Hva bør jeg satse på? Har ingen erfaring ifm d.... så møkka lei av butikkjobben min. Kam forøvrig mye om make-up og hudpleie. 

Vet ikke helt om det er kjernekompetansen du trenger for å drive en velykket nettbutikk :/

Skrevet (endret)
På 19.6.2018 den 11.14, AnonymBruker skrev:

En bekjent av meg tjente så godt på kinaimport av tekniske duppeditter at han kunne leve godt av det en periode. Men da var dette med nettbutikker og import fra Kina et relativt nytt marked.

Det tok ikke lang tid før aktørene ble så mange og store at firmaet hans gikk i naturlig dvale, og han måtte finne seg en jobb å gjøre for inntekt.

Hvis det er sminke du har tenkt å selge, så regner jeg nesten med at det blir umulig for deg å konkurrere med de store og etablerte aktørene på markedet for netthandel med sminke. 

Amazon ble startet fra en garasje, men ingen garasjeaktører i dag er i stand til å konkurrere med Amazon.

Men man skal kanskje aldri si aldri. Bare pass på at du ikke slutter i dagjobben din, og i begynnelsen driver det som et deltidsprosjekt etter arbeidstid. 

Endret av Opplyst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...