Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Noen som vet om en bra nettbutikk som selger MD Formulations rimeligere enn i Norge?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 Har MD en bra Dagkrem for kombinasjonshud?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 anessentialdayspa.com og skinstore.com er de billigste nettsidene på MD formulations.Og beautybridge.com. de har et råbillig pakketilbud på 250 ml cleanser med glykol +250 ml peeling til ansikt /kropp for 210 kr.
Gjest manic Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 MD har spesialisert seg på korreksjon av spesielle hudplager, så fuktighet er ikke deres sterkeste side tror jeg. Jeg har ikke hørt noen voldsom jubel over noen av fuktighetskremene, bortsett fra en øyekrem
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Såvidt jeg vet, har ikke MD så mange fuktighetskremer; kun en (i antioksidant-serien), og den har ikke overbevist meg, i hvertfall. Dermalogica eller Decleor er mye bedre. Ellers så synes jeg kanskje at folk burde tenke seg om før de begynner med MD, på en måte blir det som å skyte spurv med kanoner, og kanskje er det ikke nødvendig med så sterke skyts?
Laban Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 Hvis du orker å ta deg bryet med å by, er ofte ebay billigere enn de fleste nettbutikkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå