Gå til innhold

Spm til dere som jobber i kiosk/bensinstasjon o.l

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå i et halvt år jobbet litt i en kiosk ved siden av studiene. Dette er en 7/11-aktig kiosk med sitteplasser og spilleautomater. 

Merket fort at jeg i denne jobben synes det er ubehagelig at det er så mange mennesker innom som bare er der uten å gjøre så mye annet enn å drikke en kopp kaffe, spise osv. Eller bare sitte der. Dermed blir de ofte sittende å se/betrakte/glo på meg og det gjør meg litt stressa. De som sitter på spilleautomater er fast inventar som ofte er der flere timer hver eneste dag. Mye alkoholikere og litt spesielle gamle typer. 

Jeg kjenner at jeg av og til gruer meg til å forlate disken for å gjøre ting ute på "gulvet". Fylle på varer, moppe gulv og sånne ting fordi jeg tenker for mye på at jeg føler meg iaktatt av disse menneskene hele tiden. 

Jeg har, som de fleste andre unge jenter, hatt noen episoder hvor folk har plystret på meg eller ungdomsgjenger som slenger dritt til meg etterfulgt av latter. Og jeg syns det er så ekkelt. 

Dette er en jobb jeg ikke kommer til å ha så lenge (har ikke lyst) men har satt meg et mål om å greie hvertfall noen måneder til. Så ser jeg at andre jenter jobber årevis i kiosker og jeg lurer da på; hvordan håndterer dere dette problemet som jeg har? Klarer dere å stenge det ute? Har dere noen tips til meg om hvordan jeg kan få en enklere hverdag på jobb? 

Hilsen ei som går på jobb med vondt i magen :(

Anonymkode: 85893...bd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anybody? 😔

Anonymkode: 85893...bd3

Skrevet

Tenk på at du skal gjøre jobben din bare, det er usikkerheten din som gjør at du føler at de ser på deg. Ha det fokuset i hodet når du gjør oppgavene 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...