Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noe hår helt nederst i nakken som aldri blir lenger enn 5 cm. Det er så kjipt når man skal sette opp håret. Jeg har brukt å barbert det bort, men stubbene som kommer er nesten enda verre. Tips? Kan man tvinge dette til å vokse?

Anonymkode: beef1...c68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg er veldig, veldig vanlig. Har ingen tips, selv om jeg har det selv har jeg aldri tenkt på at det er noe jeg "burde" gjøre noe med 😄

Anonymkode: 5d70a...966

Skrevet

Tror at nesten alle jenter og damer har samme problemet. Utrolig irriterende! Man er så fin som bare det foran og oppå toppen, og så henger det bare DEN kjipe rottehalen bak 😑😑😑

Gjest Annypanny
Skrevet

Har samme problem selv. Bruker å barbere det bort men disse «skjeggstubbene» som kommer ut igjen er jo helt pyton. Om noen har en vidunderkur eller et supertips så skrik ut 😄

AnonymBruker
Skrevet

Kalles «babyhår» og alle har det i en mindre eller større grad😊 Kan ikke tvinges til å vokse dessverre. 

Anonymkode: 55fbd...7df

Skrevet

Det føles litt godt når man oppdager ting man ikke ante kan være en greie. Noe jeg ikke har tenkt på å irritere meg over, og ikke kommer til å bry meg om videre heller 🤗

Synd for de som plages av det da, håper dere har ting dere ikke bryr dere om også som resten av oss plages av!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...