AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Fant akkurat en fullvokst barnemark på papiret etter en dotur. Har ofte besøk av barn og har noen i husstanden som jobber i barnehage. Skal i morgen kjøpe vermox på apoteket for behandling av hele husstanden og vaske alt av håndklær, undertøy og sengetøy. Det jeg dermiot lurer på er om dette er noe jeg burde varsle han jeg driver med? Kun hatt sex to ganger uten analsex og slikking. Har ikke kjent han utrolig lenge, og synes egentlig dette er veldig ubehagelig å fortelle om. Er det så smittsomt at det vil smitte han? Vil jo heller ikke få det på nytt om han har blitt smittet, og vil forsåvidt ikke smitte han heller. Vet jo at det kan smitte til skjeden hos kvinner. Hvordan vil det eventuelt foregå om han har blitt smitta, kan han behandles med en gang eller må han vente litt? Anonymkode: 544dd...18d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Du trenger jo ikke si at DU er smittet, men bare si at dere har det i familien, og da må alle behandles.. ham inkludert, siden dere har hatt sex og han i teorien kan være smittet. Det er er kjedelig tema å ta opp, men du må jo nesten gjøre det pga smitterisiko. Han kan ta behandling med en gang, ny tablett om en uke eller to.. husker ikke hva det sto på pakken. Superenkel behandling. Vi hadde en runde med det i fjor; da måtte jeg snakke med både min eks og min manns eks, sånn at vi fikk behandlet alle barn og voksne samtidig. Anonymkode: d809d...ec1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Takk for svar!😊 kjøpt vermox nå og har allerede skrevet til han med positivt svar. En ting til som jeg lurer litt på er om hunden må vaskes? Vet den lever kun på mennesker, men den kan ha egg i pelsen. Han var oppi senga en liten tur igår. Anonymkode: 544dd...18d
Gjest Bøff Eløff Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Jeg hadde sagt at ungene hadde fått det så han måtte behandle seg. Og jeg hadde vasket hunden!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Alt er kokvasket og desinfisert alt. Han er varslet. Dyra er og vasket. Så kommer det spørsmålet - det har nå gått 24 timer fra jeg tok kuren. Før jeg fant denne ufyselige greia på papiret så kjente jeg hele dagen stikking inni endetarmen. Jeg kjenner det faktisk enda 😫 bør jeg gå til 2×tabl i 3 dager kanskje, ser flere leger anbefaler det om det ikke går over. Men er litt usikker når det har gått såpass kort tid siden første kur.  Hilsen ei som er meget desperat Anonymkode: 544dd...18d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 Slapp av,det går over Anonymkode: ce58a...0e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå