Hjelphjelp Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Hei! Jeg og samboer har nå slitt med masse små edderkopper på størrelse med små flott hjemme i leiligheten. De holder seg kun i gangen.. har nå bare i dag fjernet 15 bittesmå.. før vi la oss la vi merke til spindelvev i hele taket og omtrent 5 nye etter bare 3 timer.. vil holder det fint og rent hjemme, aldri oppe dører eller vindu og leiligheten er bare 3 år gammel. Har noen tips til hvordan vi kan bli kvitt disse? Hvor kommer de fra? Hvor kan den "store" edderkoppen eller eggene holde seg?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Da går du amok med støvsugeren. Har du pose knyter du den inn i plastpose, har du sentral sprøyter du gift i støvsugeren når den er på. Anonymkode: fd384...bb9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Nei nei, ikke gift inn i huset! Det er vel en stakkars edderkopp som har lagt noen egg da, det er ikke slik at de kloner seg heller. Man kan ikke få en edderkopp-plage på samme måte som en maurplage. Herregud, slitt med små edderkopper....her har jeg fluer, møll, veps, edderkopper, biller, stankelbein og jeg vet ikke hva. Det er da umulig å holde et hus kjemisk renset for insekter. Anonymkode: 43b53...6a2 2
Hjelphjelp Skrevet 19. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei nei, ikke gift inn i huset! Det er vel en stakkars edderkopp som har lagt noen egg da, det er ikke slik at de kloner seg heller. Man kan ikke få en edderkopp-plage på samme måte som en maurplage. Herregud, slitt med små edderkopper....her har jeg fluer, møll, veps, edderkopper, biller, stankelbein og jeg vet ikke hva. Det er da umulig å holde et hus kjemisk renset for insekter. Anonymkode: 43b53...6a2 Er første gang på 3 år dette skjer. Vi er ikke mye komfortable med denne situasjonen så spør da etter tips til å bli kvitt. Om de får bli å blir større så blir det jo nesten verre enn kloning. Blir mer egg og mer plage. Dette er da ekstra plagsomt siden samboer går rett inn i spindelvev.
Duff Skrevet 19. juni 2018 #6 Skrevet 19. juni 2018 Det trenger ikke være gift. Det finnes slike dingser til å putte i stikkontakten som lager en lyd vi mennesker ikke hører men som edderkoppene skyr som pesten. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #7 Skrevet 19. juni 2018 17 minutter siden, Duff skrev: Det trenger ikke være gift. Det finnes slike dingser til å putte i stikkontakten som lager en lyd vi mennesker ikke hører men som edderkoppene skyr som pesten. Zalo eller Jiff er gift nok. Anonymkode: fd384...bb9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #8 Skrevet 19. juni 2018 2 hours ago, Hjelphjelp said: Hei! Jeg og samboer har nå slitt med masse små edderkopper på størrelse med små flott hjemme i leiligheten. De holder seg kun i gangen.. har nå bare i dag fjernet 15 bittesmå.. før vi la oss la vi merke til spindelvev i hele taket og omtrent 5 nye etter bare 3 timer.. vil holder det fint og rent hjemme, aldri oppe dører eller vindu og leiligheten er bare 3 år gammel. Har noen tips til hvordan vi kan bli kvitt disse? Hvor kommer de fra? Hvor kan den "store" edderkoppen eller eggene holde seg? Edderkopper blir aldri et serøst problem i Norge. Fei ut og vent til det går over. Anonymkode: 57b79...04b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå