Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er interessert i å "jobbe" med å fylle konvolutter(hjemme selvfølgelig). er det noen som vet hvor man kan få slike oppdrag? har hørt at man kan tjene godt på det om man er flink!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

? Hva gjør man det for? Hvem firma driver med slikt? hva er lønnen?aldri hørt om

Skrevet

Det var sånt vi gjorde på dugnad for idrettslaget en gang i tiden.

Aner ikke hvordan man får en slik jobb, men hør på vikarbyråer osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fins maskiner (som ikke koster all verden) som gjør den jobben - de fleste større firmaer som har en del utsendelser har slike.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fins maskiner (som ikke koster all verden) som gjør den jobben - de fleste større firmaer som har en del utsendelser har slike.

Skrevet

Det finnes massevis av mennesker her i landet som tjener penger på å sitte hjemme å fylle konvolutter. Er det ingen her som driver med dette og som kan formidle oppdragsgiver til meg? Vet at det er mange luringer der ute også som tar betalt for å sende deg materiale og som aldri gir lyd fra seg igjen etter duhar gjort jobben...så jeg vil gjerne høre fra noen som har peiling...hvis det finnes noen her da..

Skrevet

Jeg har hatt en slik jobb en liten stund, for lenge siden! Via far til en venninne av meg (som jeg nå har mistet kontakten med). Kjempegrei jobb! :)

I mine arbeidsledige stunder før jeg fikk min nåværende jobb har jeg ofte drømt om å finne tilsvarende konvolutt-jobb, men vet ikke hva man må gjøre for å finne den...

(beklager at jeg ikke kan hjelpe deg... men jeg vet disse jobbene finnes, iallefall.)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Bruker å stå annonser i avisen, så er det bare å skille de seriøse fra de useriøse da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...