Gå til innhold

Første arbeidsdag alene på kiwi imorgen, og jeg har glemt mange av kassaappart-funkjsonene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skriver dette litt desperat seint på kvelden da jeg imorgen skal ha mitt første skift på kiwi alene - liten butikk, så det vil bare være meg i kassa! Ingen å spørre om jeg glemmer noe! Noe jeg allerede gjør...husker ikke hva jeg trykker på om folk ønsker å ta ut penger i tillegg, om de ønsker samlet sum å betale for varer+uttak og hvordan man splitter betaling på kontant og bankkort! Noen andre som jobber/har jobba på kiwi nylig og kan dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke lov å være alene på jobb i kiwi, ikke da jeg jobbet der hvertfall, da skulle vi være minst to på jobb. Har dessverre glemt alt av sånne funksjoner selv beklager.

Anonymkode: cb1f9...efc

Skrevet

Hva med å møte ekstra tidlig og spørre de som jobber skiftet før? Ta en kjapp oppfriskning før det er din tur.

Klokken er snart 1, så jeg håper du ikke har morgenskiftet helt alene :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det?

Da jeg skulle gå min første vakt på jobb (bensinstasjon) fikk jeg beskjed om å ringe hvis det skulle være noe. Det aller meste kunne svares på over tlf, hvis det ikke gikk, ville enten sjefen eller noen andre med mere erfaringen komme. 

Anonymkode: 2c6dd...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...