Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gi en gave til en veldig nær venn (Kompis. Ikke kjæreste). Han er tidlig i 30-årene, men skal studere for første gang og må lære seg å leve på studentbudsjett og i en litt annen verden en han er vant til.

Han har bursdag, og jeg tenkte å gi ham en slags "care package" med ting som kan være kjekt å ha nå når han skal begynne å studere. Noen som har noen tips til hva jeg kan putte i? 

Er litt fortapt. 

Anonymkode: 5d636...c6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet

oppvaskkost, klut, sparebøsse og er bare å kjøpe ting som er kjedelig å kjøpe som fattig student

AnonymBruker
Skrevet

Filofax eller a-plan, gode penner, notatbøker (alt etter hva han skal studere, men noe han kan trenge), presskanne og god kaffekopp (evt termokopp) til morgenkaffen, 

Anonymkode: 11e41...260

AnonymBruker
Skrevet

Dopapir, notatbøker, penner, gavekort på studentbokhandelen? Vannflaske, termokopp til kaffe, matboks. Regner med han har jobbet og har ting som "unge studenter" som flytter for seg selv må kjøpe inn, som stekepanner, bestikk og den slags innbo.

Anonymkode: 4120d...f1b

AnonymBruker
Skrevet
På 19.6.2018 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gi en gave til en veldig nær venn (Kompis. Ikke kjæreste). Han er tidlig i 30-årene, men skal studere for første gang og må lære seg å leve på studentbudsjett og i en litt annen verden en han er vant til.

Han har bursdag, og jeg tenkte å gi ham en slags "care package" med ting som kan være kjekt å ha nå når han skal begynne å studere. Noen som har noen tips til hva jeg kan putte i? 

Er litt fortapt. 

Hvis han først er student i 30 så har han jo hatt god tid til å spare opp en del ekstra og sitter sikkert på penger:)

Men en termokopp var en din idé.

Anonymkode: d748f...127

Skrevet

Regner med at en i 30 årene har det mest nødvendige av praktiske ting. Gi heller en vanlig gave som du ville gitt selv om han ikke skulle begynt å studere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...