Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har hvite flekker på neglene, hva er det det kommer av? Har hørt at det er fordi men får i seg for lite kalsium, men har også hørt at det bare er tull. Og det må det være i mitt tilfelle. Har også hørt at det er luftbobler, men åssen kan det oppstå luftbobler midt under neglen? Hadde det da ikke vært mere logisk at det var i kanten? Og til sist kan man få det bort? Eller må jeg vente til det har vokst ut og klippe det av? Sliter med det i perioder synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 3. mars 2005 #2 Del Skrevet 3. mars 2005 Dobbelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 3. mars 2005 #3 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg trodde det viste en liten skade/vekststopp i neglen. Er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 3. mars 2005 #4 Del Skrevet 3. mars 2005 Vet ikke hva dette kommer av jeg. Var mye plaga med det selv for noen år tilbake, men det har gått bort av seg selv faktisk. Kom ikke på at jeg hadde hatt før jeg leste tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 3. mars 2005 #5 Del Skrevet 3. mars 2005 har også hørt at det er mangel på sink (tror det var det, eller så var det et annet minera som begynner på s) men om det stemmer eller ikke vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 3. mars 2005 #6 Del Skrevet 3. mars 2005 Utrolig hva man finner når man søker på google.com http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/spor_...gen/880437.html http://www.helsenytt.no/artikler/negleforandringer.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 3. mars 2005 #7 Del Skrevet 3. mars 2005 Takk for linker Litz. Nå kan de vanlige diskusjonene om at det skyldes b-vitaminmangel eller jernmangel "legges død". Rart hvordan antagelser kan feste seg som "sannheter". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. mars 2005 #8 Del Skrevet 3. mars 2005 Så vidt jeg vet, kan flekker som dukker opp plutselig på neilen, være tegn på kalkmangel. Hvite flekker som vokser opp sammen med neglen derimot, er luftbobler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. mars 2005 #9 Del Skrevet 3. mars 2005 Var litt plaget med dette før, og da fikk jeg høre at det var fordi jeg drakk for lite melk. Kan ha noe med kalkmangel å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 4. mars 2005 #10 Del Skrevet 4. mars 2005 Det stod vel i en av de linkene at dette var helt normalt og ufarlig... stod ikke noen årsak.. Små, hvite flekker i neglene (leukonyki) er vanlig og ufarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei Skrevet 9. oktober 2012 #11 Del Skrevet 9. oktober 2012 Var litt plaget med dette før, og da fikk jeg høre at det var fordi jeg drakk for lite melk. Kan ha noe med kalkmangel å gjøre. Jeg plages litt med det nå, men jeg drikker melk hele tiden omtrent... føler meg nesten som en kalv ov og til pga drikker det som tørstefrikk fordi jeg ikke liker vann så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 9. oktober 2012 #12 Del Skrevet 9. oktober 2012 hvite prikker/merker i neglen har ikke med kalkmangel å gjøre.Men er skader i neglen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julie Skrevet 17. juli 2013 #13 Del Skrevet 17. juli 2013 Har det selv, og leste om det et annet sted. Jeg vil tro det er skader på neglene, og de vil vokse oppover som neglen din vokser, så kan du klippe dem bort. Det er helt ufarlig og helt normalt blant alle folk;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julie Skrevet 17. juli 2013 #14 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg fikk også høre at det var fordi jeg drakk for lite melk, men etter to år etter jeg fikk vite det, med 2 glass melk hveeer eneste dag, så skjønte jeg at det ikke kunne være det;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå