AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Jeg matchet med en fyr på tinder og mottok ganske fort en melding fra han etter det. Jeg har ikke hatt mange samtaler med han, og plutselig ville han møtes så fort jeg hadde anledning. Han har ikke nevnt sex eller noe som helst, så jeg lurer litt på hva det er som egentlig skjer her. Hvorfor denne plutselige interessen i å møte meg når vi nesten ikke har snakket sammen? Selv om jeg sa ja - i og med at han virker som en fin fyr i tillegg til at jeg har fullt navn og telefon-nummer, og ikke er noen andre enn han gir seg ut for å være, så skjønner jeg ikke helt hva han er ute etter med meg. Han skrev at det hadde vært koselig å møtes - og det samme tenkte jo jeg. Han virker som en ålreit fyr. Aner virkelig ikke hva jeg går til med dette møtet, og jeg blir litt stresset av tanken. Selvsagt er det deilig å møte noen uten forpliktelser og forventninger, men det gir bare ikke helt mening å være så gira på å møte meg etter å knapt ha ført noen samtaler med meg. Anonymkode: 8bc12...306
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Det virker som om du har oversikt over hvor du fant han, så da regner jeg med at du også kan legge to og to sammen, når han vil treffes med såpass minimal kontakt i forkant. Anonymkode: 142db...086 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Ta på sexy undertøy når du drar 😈 Anonymkode: b7299...03e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 Hva mener du med "hadde ikke hatt mange samtaler med han"? Om dere hadde hatt flere samtaler så er jo det noen meldinger? Jeg har også opplevd at en mann spør om å møtes etter at vi har chattet litt. Jeg ser på det som normalt, da det er kjedelig å chatte i det uendelige. Man får et mer riktig inntrykk ved å møtes ansikt til ansikt. Anonymkode: facfa...045 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 Mange liker å møtes raskt for å unngå å bygge opp et drømmebilde av den andre i hodet sitt mens man chatter.
Gent82 Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 Han vil vel bare treffe deg irl istedet for å melde i det uendelige kanskje... 3
Nera Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 Hadde jeg vært deg hadde jeg venter til jeg vant ut hva han egt vil. Aldri dra hjem til han, møtt han på ett offisielt sted der mange folk er rundt. 2
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 18. juni 2018 #9 Skrevet 18. juni 2018 Just now, MannOslo1984 said: Han vil pule deg. Det er jo selvsagt, men det betyr ikke at han bare vil det. Jeg er selv en av dem som foretrekker å møtes kjapt, i stedet for å chatte i det uendelige. Og det er ganske enkelt fordi jeg ikke tror man blir kjent med hverandre gjennom skriftlig kommunikasjon på samme måte som man blir ansikt til ansikt. Det blir heller fort til at man bygger seg opp et bilde av hverandre som ikke stemmer med virkeligheten. Kommunikasjon er så vidt jeg vet like mye non-verbalt som verbalt. I tillegg er det gjerne sånn at man har flere matcher, flere potensielle, og da er det gjerne begrenset hvor mye tid og energi man gidder å bruke på noen som ikke bare kan hoppe i det og se hva som skjer. Det er jo ikke sånn at man sletter andre matcher bare fordi man har chattet med noen.
Nera Skrevet 18. juni 2018 #10 Skrevet 18. juni 2018 Unasett hvor hyggelig han virker ikke la han lure deg hjem eller uoffisielt sted. Man vet fakrisk aldri hva som kan skje. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #11 Skrevet 18. juni 2018 2 minutter siden, Nera skrev: Unasett hvor hyggelig han virker ikke la han lure deg hjem eller uoffisielt sted. Man vet fakrisk aldri hva som kan skje. 4 minutter siden, Nera skrev: Hadde jeg vært deg hadde jeg venter til jeg vant ut hva han egt vil. Aldri dra hjem til han, møtt han på ett offisielt sted der mange folk er rundt. Jeg tror nok du mener offentlig sted. Offisielt passer ikke å bruke i denne sammenhengen. Anonymkode: 947d2...9b4 3
Nera Skrevet 18. juni 2018 #12 Skrevet 18. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nok du mener offentlig sted. Offisielt passer ikke å bruke i denne sammenhengen. Anonymkode: 947d2...9b4 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror nok du mener offentlig sted. Offisielt passer ikke å bruke i denne sammenhengen. Anonymkode: 947d2...9b4 Nei, jeg mener offisielt.
herremann Skrevet 18. juni 2018 #13 Skrevet 18. juni 2018 15 minutter siden, Nera said: Hadde jeg vært deg hadde jeg venter til jeg vant ut hva han egt vil. Aldri dra hjem til han, møtt han på ett offisielt sted der mange folk er rundt. Hva er et offisielt sted?
ung_jente Skrevet 18. juni 2018 #14 Skrevet 18. juni 2018 Åh herregud.. ikke heng dere opp i det da.. please. 1
Nera Skrevet 18. juni 2018 #15 Skrevet 18. juni 2018 (endret) 4 minutter siden, ung_jente skrev: Åh herregud.. ikke heng dere opp i det da.. please. Litt enig, alt i alt så var jo ikke dette svaret av hva denne tråden spør etter. Så jeg gidder heller ikke å lage noe tull ut av det eller forlenge det. Men gøy av og til med slike mennesker som har så lite tid til noe annet emm dette. og kunne klart å bruke flere timer på slike like ting🤣 Endret 18. juni 2018 av Nera 1
Nera Skrevet 18. juni 2018 #16 Skrevet 18. juni 2018 (endret) 9 minutter siden, herremann skrev: Hva er et offisielt sted? Du bortkaster din tid, eller er dette noe du gjør til hverdags? Gir det deg energi? Er det maten din? Endret 18. juni 2018 av Nera
herremann Skrevet 18. juni 2018 #17 Skrevet 18. juni 2018 22 minutter siden, Nera said: Du bortkaster din tid, eller er dette noe du gjør til hverdags? Gir det deg energi? Er det maten din? Jeg og andre forstod ikke svaret ditt. Det gav ikke mening for oss. Når du insisterer på at du skrev riktig så ber jeg deg utdype hvorfor. For alt jeg vet så lærer jeg noe nytt i dag. Folk må ha lov å be deg utdype svaret ditt uten at du blir defansiv og grinete. 5
Gent82 Skrevet 18. juni 2018 #19 Skrevet 18. juni 2018 Ikke la han lure deg hjem nei, ts. Da er du hans fange.
herremann Skrevet 18. juni 2018 #20 Skrevet 18. juni 2018 TS. Et møte på 30 min gir deg mer info enn å chatte i timesvis. Øyekontakt, kjemi, utstråling osv. Det er utrolig kjedelig å chatte i dager/uker for så å finne ut at man ikke matcher i det man møtes. I tillegg så er det faktumet som mann må du alltid levere 110% i hver setning på tinder. Mister jenta litt interesse er det veldig kort vei til å chatte med 1 av de andre 30 matchene ho har. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå