Fakse Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Det er ikke tvil om at den absolutt beste leverposteien man får kjøpt er Kronborg sin leverpostei og baconpostei. Men plutselig er det ingen butikker som har disse i salg mer. O-store krise! Hva har skjedd og hvorfor?
Gjest Espera Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Sett den på både Ica og Rema denne uka jeg......
Fakse Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2005 Hum...dere sier det ja. *Løøøøøpe* Mulig det bare er coop som har kutta den fra utvalget da, for på Prix og Obs har den i alle fall blitt borte. Takk for svar, jeg ble virkelig letta nå!
Fakse Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2005 Den er her enda' date=' men har fått ny innpakning.[/quote'] Hvordan ser den nye innpakningen ut?
Titti72 Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Tror det er mere farger på den og muligens at det er Delikat sin logo, men jeg så at det sto med liten tekst at det var den samme gamle Kronborgen i den fortsatt.
Fakse Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2005 Tror det er mere farger på den og muligens at det er Delikat sin logo' date=' men jeg så at det sto med liten tekst at det var den samme gamle Kronborgen i den fortsatt.[/quote'] Aha...det kan forklare hvorfor jeg ikke finner den ja!
Arkana Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Ja, det står en stor rød Delikat-logo øverst til venstre og så står det Kronborg nederst til høyre. Litt mer farger ja.
Titti72 Skrevet 3. mars 2005 #13 Skrevet 3. mars 2005 Det ligger en ny tråd til deg der inne. Nå trenger hun forrett til finnebiff. Lurer på hva du vil slenge sammen til den.. *løper til neste tråd og venter spent*
Arkana Skrevet 3. mars 2005 #14 Skrevet 3. mars 2005 Det ligger en ny tråd til deg der inne. Nå trenger hun forrett til finnebiff. Lurer på hva du vil slenge sammen til den.. *løper til neste tråd og venter spent* Har allerede svart. Arkana - raskere enn sin egen skygge
Titti72 Skrevet 3. mars 2005 #15 Skrevet 3. mars 2005 Jeg har lagt inn en oppskrift jeg også. Selvkomponert og uutprøvd! Titti72 - like blond som hun ser ut som....
Fakse Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #16 Skrevet 21. mars 2005 Jeg har funnet leverposteien nå, men det ser ut til at bacon-varianten er borte, og den var jo den beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå