Gå til innhold

Jeg mister venninner fordi jeg er flink til å lage mat..r

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og på vennemiddager, skryter deres kjærester av maten, og venninnene mine blir sjalu og sinte, når de sier for eksempel dette er den beste lasagnaen jeg har smakt, eller pizza eller vafler. Altså menn.... slutt å skyt av kjærestens venninne mat.. Kvinner tåler ikke at andre kvinner får skryt. Det har skjedd 3 ganger, 1 gang med søsteren min og 2 ganger med venninner. Skryt suger. 

Anonymkode: 280fd...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det smakte deilig!

AnonymBruker
Skrevet

Det at du er flink til å lage mat er ikke grunnen til at du mister venner. 

Anonymkode: acd80...747

• Liker 32
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Må ligge mer bak, denne historien...

Endret av Catalina Culès
AnonymBruker
Skrevet

Høres merkelig ut... Hva slags «venner» er dette? 

Anonymkode: 6f8bd...7c0

AnonymBruker
Skrevet

Hva om de rett og slett ikke ønsker kontakt fordi det er helt motsatt - at du er helt elendig på matlaging?!? Mulig de kanskje er bekymret for ar du eks spytter i maten dems ? Bare en tanke !!

Anonymkode: 52938...d47

Skrevet (endret)

.

Endret av Rosatoast
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Godt du har selvinnsikt i hvert fall.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rosatoast skrev:

Har venninne dine "dumpa" deg pga dette, eller er det bare du som spekulerer i hva du tenker at de tenker? 

Men ja, er delvis enig i at kvinner ikke tåler at mennene deres skryter andre kvinner oppi været. 

Nei, altså når vi har sittet ved bordet har typene dels sagt; Dette er den beste lasagnaen jeg har smakt den er mye bedre enn «Trine»(venninna mi) sin. Også har de begynt å diskuterte og venninna mi begynte å gråte. Fordi jeg fikk skryt. 

Og svogeren min sa til søsteren min; Søsteren din er mye flinkere til å lage mat enn deg. Jeg burde valgt henne, i stedet for deg som ikke kan lage mat. Mens jeg sittet ved bordet og hører han si dette. 

Det er rart. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, altså når vi har sittet ved bordet har typene dels sagt; Dette er den beste lasagnaen jeg har smakt den er mye bedre enn «Trine»(venninna mi) sin. Også har de begynt å diskuterte og venninna mi begynte å gråte. Fordi jeg fikk skryt. 

Og svogeren min sa til søsteren min; Søsteren din er mye flinkere til å lage mat enn deg. Jeg burde valgt henne, i stedet for deg som ikke kan lage mat. Mens jeg sittet ved bordet og hører han si dette. 

Det er rart. 

...eller så gråter hun fordi kjæresten hennes er en ufølsom dust uten sosiale antenner. Men jeg sliter litt med å tro på at alle i omgangskretsen din er så sosialt inkompetente som du framstiller det.

Anonymkode: 30328...225

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at du er flink til å lage mat er ikke grunnen til at du mister venner. 

Anonymkode: acd80...747

Jo, for etter dette skjedde har vi ikke hatt èn eneste vennemiddag. Vi pleide å ha det hver torsdag. Nå har vi ikke hatt det siden dette skjedde i februar. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, for etter dette skjedde har vi ikke hatt èn eneste vennemiddag. Vi pleide å ha det hver torsdag. Nå har vi ikke hatt det siden dette skjedde i februar. 

Fordi ingen liker det du lager !!!! Hvor TETT går det an å bli ?!?

• Liker 3
Gjest ilsep
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er rart. 

I do not believe you. 

Hva slags hjernedøde menn sier slikt til en vertinne foran damene sine? Dette høres ut som henta rett fra en dårlig såpeopera med sendetid kl 03 om natten.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres merkelig ut... Hva slags «venner» er dette? 

Anonymkode: 6f8bd...7c0

Søsteren min og 3 venninner fra barnehagen. Vi er i 30-årene. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ilsep skrev:

I do not believe you. 

Hva slags hjernedøde menn sier slikt til en vertinne foran damene sine? Dette høres ut som henta rett fra en dårlig såpeopera med sendetid kl 03 om natten.

Tydeligvis 3 i min omgangskrets. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi ingen liker det du lager !!!! Hvor TETT går det an å bli ?!?

😂😂😂

Anonymkode: 62557...5d6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren min og 3 venninner fra barnehagen. Vi er i 30-årene. 

Venninner fra... barnehagen??? 🙄

Uansett så er det rart å konkludere med at det er maten din som er grunnen her altså...

Anonymkode: 14556...979

AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. Du må komme fra et miljø hvor matlaging blant damer har veldig høy status. Selv kan jeg ikke lage mat. Og hadde ikke blitt det spor sjalu om min kjæreste hadde sagt at du lagde en mye mer fantastisk lasagne enn meg. Hadde han derimot sagt du var mye penere enn meg, hadde jeg nok reagert. :)

Anonymkode: 8d764...9e8

• Liker 4
Skrevet

Alle venninnene mine er bedre til å lage mat enn meg, men vi har da holdt sammen likevel. Dette høres bare merkelig ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...