Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har farget håret mitt og det har dessverre blitt for mørkt. Hva er deres beste tips for å slite ut denne fargen fortes mulig, gjerne gjennom vask?

Anonymkode: 5ef45...164

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde akkurat det samme for noen mnd siden, bare vask 1-2 ganger daglig med en cleansing/detox sjampo, så lysner fargen veldig fort :) Fudge har en god en, sikkert mange andre også

Anonymkode: a0f33...634

Skrevet

Cleansing shampo er sikkert et godt tips, de fleste shampoer som er ganske sterke og ikke spesielt laget for farget hår stripper egentlig håret litt for farge. Særlig de første vaskene etter fargingen. Head&Shoulders er bl.a. berømt for å ha denne tvilsomme egenskapen. La den sitte i lenge, men pass på hodebunnen om den er sensitiv. 

Har du varm tone så vær obs på at det kan bli blast med rødskjær, det mørke er lettere å bli kvitt enn det røde så det blir ikke bare jevnt lysere på en måte, det blir fort noe rødere.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har farget håret mitt og det har dessverre blitt for mørkt. Hva er deres beste tips for å slite ut denne fargen fortes mulig, gjerne gjennom vask?

Anonymkode: 5ef45...164

Vask håret med Head & Shoulders. Det er drepen for hårfargen. 

Anonymkode: 014eb...094

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...