AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Jeg er en av mange som sliter med atopisk hud. Den eneste kremen jeg bruker i ansiktet som fungerer er Apo Base. Jeg strever veldig med å finne en rensekrem som jeg kan ta av sminke med (for ansikt). Får tørre lepper, tørr nese og blir generelt tørr i hele ansiktet av ingenting, så må være en krem som er spesielt for atopisk hud! Helst uten parfyme og andre ting som kan bidra til urenheter og tørr hud. Anonymkode: 5e43a...fe6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Sminke irriterer huden. Så jeg bruker ikke. Vasker ansiktet med vann og en rens fra Decubal og i blant en fra Roche - Posay. Anonymkode: 04597...925
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Bruker ikke sminke da det forverrer huden. Vasker ansiktet med vann og bruker fuktighetskrem fra Canoderm. Anonymkode: 85f77...24a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Bruker ikke mye sminke i ansiktet til vanlig, men om jeg skal ut hender det jeg tar på meg pudder og/eller foundation. Lurer på hvilke rens jeg kan bruke som er bra for atopisk hud. -Ts Anonymkode: 5e43a...fe6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 Bruker bare vann, alt annet irriterer huden. Anonymkode: 16095...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå