linky Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 når kjøper dere undertøy og slør? på brudesalongen annbefalte de at jeg ventet til første prøvetimen, for da har jeg med meg kjolen, og vi kan lettere se hva som passer. men tenker på om hvis jeg ikke skulle finne noe da. er vel kanskje lurt å ta noen turer inn før og kanskje kjøpe undertøy før prøvetimen..hva annbefaler dere?
Smiling Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Jeg kjøpte undertøy etter at jeg hadde bestemt meg for kjole, og hadde det med til første timen der jeg skulle prøve kjolen etter justering. Jeg hadde lav rygg i kjolen, så jeg var ganske spent på å se om undertøyet passet uten å syntes, derfor deponerte jeg på det (ikke truser, altså..) i første omgang til jeg hadde prøvd sammen med kjolen. Før jeg hadde bestemt meg for kjole, prøvde jeg med en vanlig stroppløs bh. Slør fant jeg i samme salong som kjolen, så det var egentlig lett. - Lykke til med kjoleprøving :-)
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Jeg har kjolen i boks allerede, men undertøyet har jeg ikke kjøpt enda. Angrer på at jeg ikke har klart å skaffe det før tilpasningen av kjolen - for kjolen vil jo kanskje sitte litt anderledes med et annet undertøy, ikke sant? K
Tosca Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Jeg kjøpte kjolen først, så fikk jeg gode råd i brudesalongen om hvilket undertøy jeg burde ha under. Så gikk jeg i undertøysbutikken og kjøpte det jeg skulle ha, og hadde det under kjolen på siste prøving og tilpassing. Veldig praktisk og greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå