AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Har lyst å prøve. Hvordan gikk det? Har ogå hørt at noen kun lager suppen og ellers spiser det de "vil", altså ikke følger dietten, men spiser relativt sunt ved siden av. Vil suppen fremdeles øke forbrenningen da? Anonymkode: 7482b...555
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Forstår ikke hva du mener. Lager supper , men spiser ellers det de vil? Hva er sykehusdietten og hva innebærer det? De får servert utrolig mye ekkel mat husmannskost på sykehuset, vil ikke tro at det er noe du kan gå ned i vekt av Anonymkode: 78533...945
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke hva du mener. Lager supper , men spiser ellers det de vil? Hva er sykehusdietten og hva innebærer det? De får servert utrolig mye ekkel mat husmannskost på sykehuset, vil ikke tro at det er noe du kan gå ned i vekt av Anonymkode: 78533...945 Du har ikke Google på PC-en din, men føler deg forpliktet til å svare på noe du ikke aner noe som helst om?? Til TS: helsepersonell har advart mot den suppedietten i årevis. Den øker ikke forbrenningen for noen, og det eneste som skjer er at du mister væske, blir slapp og går opp igjen i vekt så snart du normaliserer kostholdet igjen. Anonymkode: b1b49...b5c 8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke hva du mener. Lager supper , men spiser ellers det de vil? Hva er sykehusdietten og hva innebærer det? De får servert utrolig mye ekkel mat husmannskost på sykehuset, vil ikke tro at det er noe du kan gå ned i vekt av Anonymkode: 78533...945 🤦🏼♀️ Anonymkode: e0430...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke Google på PC-en din, men føler deg forpliktet til å svare på noe du ikke aner noe som helst om?? Til TS: helsepersonell har advart mot den suppedietten i årevis. Den øker ikke forbrenningen for noen, og det eneste som skjer er at du mister væske, blir slapp og går opp igjen i vekt så snart du normaliserer kostholdet igjen. Anonymkode: b1b49...b5c Følte meg ikke forpliktet, var av ren nysgjerrighet og undring. "Miss nesevis" , føler det er utrolig mange her inne som bare skal argumentere og være frekke helt uten grunn. Føler du deg stor og sterk bak tastatur. Anonymkode: 78533...945
Rozárka Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lyst å prøve. Hvordan gikk det? Har ogå hørt at noen kun lager suppen og ellers spiser det de "vil", altså ikke følger dietten, men spiser relativt sunt ved siden av. Vil suppen fremdeles øke forbrenningen da? Anonymkode: 7482b...555 Det er ingenting som heter "sykehusdietten." Du snakker om en vanndrivende suppe som tømmer kroppen for salter du trenger for å ikke få hjertekrampe. Lykke til. Det er ikke sant at noen noen sinne har bedt syke folk sulte seg med suppe før operasjoner. Fordi de trenger operasjonene siden de er akutt syke. Suppedietten er like skadelig som all annen ensidig kost. Kjøp deg Nutrilett eller NOKA. 1
Gjest Bøff Eløff Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 Sykehusdietten har ikke noe med sykehus å gjøre. Den kunne like godt hatt navnet suppekuren, noe som ville vært mye nærmere sannheten.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 Har smakt suppen en gang, og den var direkte ekkel. Jeg er glad i grønnsaker, men ikke den blandingen. Når du snakker slanking, så tenkte jeg å prøve meg på knekkebrød dietter. Den dietten de som skal slankeopereres går på før operasjonen. Den virker grei. Anonymkode: 9300f...323 1
Pringle Skrevet 18. juni 2018 #9 Skrevet 18. juni 2018 Forbrenningen din øker med økt aktivitet og økt vekt. Det er smart å spise relativt sunt. Folk som spiser relativt sunt, spiser det de vil og følger ikke dietter. Hvorfor har du lyst til å prøve? Hva ønsker du å oppnå? Hvordan ser du for deg at en diett skal fungere?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #10 Skrevet 18. juni 2018 Jeg har brukt den i perioder før. Mest fordi jeg synes suppen er god og jeg er veldig glad i suppe. har pleid å miste noen kilo ved å følge den dietten og ved å fortsette med å spise sunt så har kiloene holdt seg borte. Jeg lager ofte den suppen for å ha i kjøleskapet, den har lite kalorier og metter godt, og er utrolig sunn (lager den uten nudler)så jeg synes den er fin til lunch/mellommåltid eller middag med en proteinkilde til. Anonymkode: b6ba7...23b
bettsa Skrevet 18. juni 2018 #11 Skrevet 18. juni 2018 Min søster gikk på den dietten men ble svimmel og sluttet etter 4 dager. Den er ikke helsemessig sunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå