Gå til innhold

Gjensatte ting i min gamle leilighet- "fjernet for eiers regning"


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Flyttet for en stund siden og glemte noen få småting i det felles kjellerarealet da jeg skulle kjøre det bort. Har ikke tilgang på bil denne uken. Er ting som skal kastes. Nå har jeg ikke lenger nøkkel til å låse meg inn der, men fikk en melding fra styret at tingene blir fjernet for min regning om jeg ikke henter dette. Noen som vet hvor mye de kan kreve for dette? Betaler gladelig noen opptil en tusenlapp men gidder selvfølgelig ikke kaste penger ut vinduet om de finner på å kreve mer enn det. Noen som vet hva man rettmessig kan ta for dette? Søppelsorteringen ligger kun en 3-4kilometer unna.

Anonymkode: 8e98d...5dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare høre med de da? 

Anonymkode: e3564...7d1

  • Liker 1
Skrevet

Er det helt umulig for deg å forklare HVA OG HVOR MYE som skal kastes? Prisen er som du forhåpentligvis skjønner avhengig av det. Folk er ikke synske. 

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei:)

Flyttet for en stund siden og glemte noen få småting i det felles kjellerarealet da jeg skulle kjøre det bort. Har ikke tilgang på bil denne uken. Er ting som skal kastes. Nå har jeg ikke lenger nøkkel til å låse meg inn der, men fikk en melding fra styret at tingene blir fjernet for min regning om jeg ikke henter dette. Noen som vet hvor mye de kan kreve for dette? Betaler gladelig noen opptil en tusenlapp men gidder selvfølgelig ikke kaste penger ut vinduet om de finner på å kreve mer enn det. Noen som vet hva man rettmessig kan ta for dette? Søppelsorteringen ligger kun en 3-4kilometer unna.

Anonymkode: 8e98d...5dd

Skal styret leie en varebil med sjåfør så løper tusenlappen raskt. Den du har fått melding hos, må da kunne låse deg inn? 

Får du tingene inn i en taxi så blir det langt billigere for deg.

Anonymkode: f00a7...726

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3.000 kanskje.

Anonymkode: ac9bf...f2e

AnonymBruker
Skrevet

Har sittet i styre i borettslag selv, og slike ting kom som softest på 1500 - 3000 kr avhengig av vekt og hva det var. Maling og spesialavfall koster ekstra, og vaktmesterbyrået skal gjerne ha en "oppstartsavgift". 

Du kan jo leie inn en søppeltaxi selv, så får du kontroll på kostnaden. 

Anonymkode: ef2a1...4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...