AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Hei:) Flyttet for en stund siden og glemte noen få småting i det felles kjellerarealet da jeg skulle kjøre det bort. Har ikke tilgang på bil denne uken. Er ting som skal kastes. Nå har jeg ikke lenger nøkkel til å låse meg inn der, men fikk en melding fra styret at tingene blir fjernet for min regning om jeg ikke henter dette. Noen som vet hvor mye de kan kreve for dette? Betaler gladelig noen opptil en tusenlapp men gidder selvfølgelig ikke kaste penger ut vinduet om de finner på å kreve mer enn det. Noen som vet hva man rettmessig kan ta for dette? Søppelsorteringen ligger kun en 3-4kilometer unna. Anonymkode: 8e98d...5dd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Kan du ikke bare høre med de da? Anonymkode: e3564...7d1 1
FrodeF Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Er det helt umulig for deg å forklare HVA OG HVOR MYE som skal kastes? Prisen er som du forhåpentligvis skjønner avhengig av det. Folk er ikke synske. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei:) Flyttet for en stund siden og glemte noen få småting i det felles kjellerarealet da jeg skulle kjøre det bort. Har ikke tilgang på bil denne uken. Er ting som skal kastes. Nå har jeg ikke lenger nøkkel til å låse meg inn der, men fikk en melding fra styret at tingene blir fjernet for min regning om jeg ikke henter dette. Noen som vet hvor mye de kan kreve for dette? Betaler gladelig noen opptil en tusenlapp men gidder selvfølgelig ikke kaste penger ut vinduet om de finner på å kreve mer enn det. Noen som vet hva man rettmessig kan ta for dette? Søppelsorteringen ligger kun en 3-4kilometer unna. Anonymkode: 8e98d...5dd Skal styret leie en varebil med sjåfør så løper tusenlappen raskt. Den du har fått melding hos, må da kunne låse deg inn? Får du tingene inn i en taxi så blir det langt billigere for deg. Anonymkode: f00a7...726 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 Har sittet i styre i borettslag selv, og slike ting kom som softest på 1500 - 3000 kr avhengig av vekt og hva det var. Maling og spesialavfall koster ekstra, og vaktmesterbyrået skal gjerne ha en "oppstartsavgift". Du kan jo leie inn en søppeltaxi selv, så får du kontroll på kostnaden. Anonymkode: ef2a1...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå