Gå til innhold

Hvor ofte har dere SEX i MND.?  

1 stemme

1. 1. Hvor ofte har dere SEX i MND.?

• 1-3
      4
    • 4-6
      9
    • 7-10
      10
    • 11-15
      7
    • 16-20
      8
    • 21-24
      5
    • 25-29
      1
    • 30!!
      3

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Vi kan ha hver dag.. Men generellt blir det vell sex ca 21-23 dager på 30 dager/1 mnd.

Vi har vært sammen 3 år, samboere i 2 år.

Er ikke gift & ingen barn.

Dere?

Blir det mindre sex ettersom åra går?

Blir det mer/mindre etter dere ble gift

eller fikk barn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Litt sjeldnere nå som vi ikke er kjærester lengere men det blir fort 30 ja. Når vi først møtes så blir noen dager i senga som regel :sjarmor:

Skrevet

21 - 24 tenker jeg..

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg syns det fokuseres for mye paa hvor ofte... Hva med hvor godt? Vi har bare sex da begge har energi og lyst, det blir nok ikke kjempeofte, men i hvertfall er det skikkelig bra nar vi har det.

Jeg var i et forhold for der han maste om sex ganske ofte selv om jeg var sliten og ville sove, og sannt blir det bare darlig sex av.

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg syns det fokuseres for mye paa hvor ofte... Hva med hvor godt? Vi har bare sex da begge har energi og lyst, det blir nok ikke kjempeofte, men i hvertfall er det skikkelig bra nar vi har det.

Jeg var i et forhold for der han maste om sex ganske ofte selv om jeg var sliten og ville sove, og sannt blir det bare darlig sex av.

Kan gjerne ta med det? Kan ikke du lage en avstemning på det? Hadde vert interessant... :wink: eller, jeg kan gjøre det..

Vi har alltid fantastisk sex :) Det viktigste er jo hvor bra det er, ikke alltid hvor ofte..

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan gjerne ta med det? Kan ikke du lage en avstemning på det? Hadde vert interessant... :wink: eller, jeg kan gjøre det..

Vi har alltid fantastisk sex :) Det viktigste er jo hvor bra det er, ikke alltid hvor ofte..

Jeg skal si at for meg varierer det veldig mye hvor ofte vi har sex, kan egentlig ikke gi noe gjennomsnitt, men jeg regnet ut at vi har det ca. 3-4 ganger i uken. Jeg tror dere andre hvis sexen ogsa er fantastisk, ma da ha myyyye mere engergi enn oss :) Jeg er ganske ofte sliten pa kvelden fordi vi har 2 sma barn og han er ganske ofte sliten ogsa fordi han jobber fra kl. 7-19 hver dag... Vi har fantastisk sex, men jeg har ingen krampe for a gjore det oftere...

Klem fra meg SumoBryter utlogget.

Gjest gjesta
Skrevet

Ja det er mulig, at når vi får barn, at jeg kommer til å ha mindre sex fordi jeg er sliten...

Gjest gjest1
Skrevet

Vanskelig å se på det slik akkurat nå, er nyforelska og nettopp blitt sammen med en (1 måned i morra) men begge to bor hjemme og folk er alltid hjemme og det er lytt, så har bare vært 3 ganger til nå, pga den ekle mensenuka også pluss at jeg var syk ei halv uke *beklage seg masse høhø* blir nok bedre når han får seg egen leilighet ja, så kan vi holde på så mye vi vil! Jeg har iallfall lyst på han hver dag. Faktisk akkurat nå ja :oops:

Se slik et langt innlegg for å unnskylde skjelden sex høhø!

Gjest gjesta
Skrevet
Vanskelig å se på det slik akkurat nå, er nyforelska og nettopp blitt sammen med en (1 måned i morra) men begge to bor hjemme og folk er alltid hjemme og det er lytt, så har bare vært 3 ganger til nå, pga den ekle mensenuka også pluss at jeg var syk ei halv uke *beklage seg masse høhø* blir nok bedre når han får seg egen leilighet ja, så kan vi holde på så mye vi vil! Jeg har iallfall lyst på han hver dag. Faktisk akkurat nå ja  :oops:  

Se slik et langt innlegg for å unnskylde skjelden sex høhø!

:wink: Gled deg til han får egen leilighet. Jeg har også lyst på samboer hver dag... Trodde jeg var unormal :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

I følge artikkel i dagbladet, og SSB egen statistikk på dette, så ser det faktisk ut til at folk - tro det eller ei - har mer sex etter at de fikk barn. Og jo flere barn man har, jo mer sex har man. Og da selvsagt ikke på grunnlag av antall barn i forholdet.

Jeg må innrømme jeg stusset på akkurat det, men dersom SSB sier det, så MÅ det jo bare stemme :ler:

Her er for øvrig artikkelen:

http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/artikke...&tag=&words=sex

Gjest gjest1
Skrevet

Nei da kan vi være unormale sammen hehe! Men en av grunnene til at vi er litt nervøse, kan du lese om på flau opplevelse tråden min på sexualitet! Hoho ikke sunt det der!

Hmm men er rart det, når jeg er singel stikker foreldrene mine ut hele tiden og møter folk, men så snart jeg får meg type skal de sitte hjemme og få med seg alt som skjer på tv osv, trampe litt i trappa uten å gå opp den osv. Blir paranoid, jeg :o

Gjest gjesta
Skrevet
Nei da kan vi være unormale sammen hehe! Men en av grunnene til at vi er litt nervøse, kan du lese om på flau opplevelse tråden min på sexualitet! Hoho ikke sunt det der!  

Hmm men er rart det, når jeg er singel stikker foreldrene mine ut hele tiden og møter folk, men så snart jeg får meg type skal de sitte hjemme og få med seg alt som skjer på tv osv, trampe litt i trappa uten å gå opp den osv. Blir paranoid, jeg  :o

uff,,, :ler: plagsomt :wink:

Gjest gjesta
Skrevet
I følge artikkel i dagbladet, og SSB egen statistikk på dette, så ser det faktisk ut til at folk - tro det eller ei - har mer sex etter at de fikk barn. Og jo flere barn man har, jo mer sex har man. Og da selvsagt ikke på grunnlag av antall barn i forholdet.  

Jeg må innrømme jeg stusset på akkurat det, men dersom SSB sier det, så MÅ det jo bare stemme :ler:

Her er for øvrig artikkelen:

http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/artikkel.php?id=5001050042255&tag=&words=sex

mmmm... det var rart... men godt å høre :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Javisst var det det! :-)

En annen interessant ting er, at det kan se ut til at de som synes sex er fantastisk ikke gjør det like ofte som de som ikke synes det :o Du nevner jo selv tall over 25, og legg merke til hvor få som svarer det i pollen her. Det kan uansett ikke være så mange som synes sex både er fantastisk, OG gjør det det ofte som overhodet mulig.

Merkelige saker. Kansje resterende bare øver seg :-)

Gjest Chrizzy
Skrevet
Javisst var det det!  :-)

En annen interessant ting er, at det kan se ut til at de som synes sex er fantastisk ikke gjør det like ofte som de som ikke synes det :o Merkelige saker. Kansje resterende bare øver seg :-)

Leste en plass at det er de som snakker mest om sex som har det minst :wink:

Skrevet

Vi har sex så og si hver dag, men det hender jo også at vi er for trøtte, eller andre ting kommer imellom.

Vi har alltid god sex, av og til fantastisk sex.

Har vært sammen i fire år, gift i snart to. Har store barn (jeg), jobber fulltid begge to.

Vi har ikke mindre sex nå enn i begynnelsen.

Skrevet

Det er såklart inviduelt hvor ofte man har lyst på sex. Hvis man har sex ofte så er ikke det nødvendigvis ensbetydende med at det ikke er bra hver gang. heldigvis så er jeg i et forhold hvor begge har like mye lyst og det er herlig og befriende. Mange her inne mener det er kjedelig å "bli mast på" men tro meg.. Det er minst like ille å være den som har større lyst en den andre i et forhold, for da går hele sexlivet på den andre partens premisser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...