Gå til innhold

Tips til selskapslek

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som forlover ønsker å arrangere selskapslek for brudeparet. Jeg har valgt en lek der brudeparet sitter rygg mot rygg mef hver sin sko i hånda. De svarer da på spørsmål ved å rekke hans eller hennes i været. 

Men jeg mangler forslag til spørsmål. Tips? 

Anonymkode: 0f15f...0e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut selskapslek. Det er pinlig og hører barnebursdager til. 

Anonymkode: 79208...616

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at dette er noe brudeparet selv ønsker?

Anonymkode: eb3fe...61f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kutt ut selskapslek. Det er pinlig og hører barnebursdager til. 

Anonymkode: 79208...616

Helt uenig. Det er underholdning for gjestene også. Har vært i flere brylluper der det har vært en stor suksess! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at dette er noe brudeparet selv ønsker?

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Da kan de som ikke har tips å komme med holde seg for god til å svare. Ønsker ikke tilbakemeldinger på hvorvidt brudeparet ønsker dette og om det i det heletatt burde være aktuelt med selskapslek. Takk.

• Liker 1
Skrevet

Er dette noe som er vanlig i den kretsen der dere bor? Hvis det er det, så kan du spørre om: Utannelsen til paret, favorittfilm, favorittmat og drikke, yndlingsfarge, kanskje hvilket merke den første bilen han/hun hadde, drømmeferiemål mm. Unngå spørsmål som kan være sårende for dem eller spørsmål som kan gjøre de flaue når familien er tilstede.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Hva er det for et frekt svar? Jeg tenker at det er lurt å vite om brudeparet ønsker slike leker. Hadde min forlover funnet på noe slikt i vårt bryllup hadde jeg blitt oppriktig skuffet.

• Liker 5
Skrevet

Vi hadde det i vårt bryllup. Broren til brudgommen som arrangerte. Varte maks 3 minutter, og var en god latter for alle gjestene. Stor suksess! Dessuten er det ikke en slik lek som tvinger gjestene til å gjøre noe. Er kun ren underholdning. 

Kjør på! 😄

• Liker 1
Skrevet (endret)

Forstår frustrasjonen over å ikke få svar på spørsmålet, og heller få kritikk pga leken. Ikke uvanlig her på kg. 😐 Ang spørsmål, hvem lager den verste maten, hvem er mest romantisk, hvem er beste sjåfør, beste på husarbeid, flinkest med barn, trener mest, er smartest, best på stil, hvem er senest mht tidspunkter og avtaler, hvem bruker mest tid foran speilet, er mest barnslig, er mest raus, mest effektiv, best på multitasking, tar mest selfies, ser mest tv, går sist hjem fra fest, mest omsorgsfull, mest forelsket, hvem er den største kakemomsen, prater mest i tlf, sender flest snap, minst kunnskap om biler, mest glad i svigermor osv. Gå ut i fra temaer fra interesser og arenaer som angår brudeparet, både litt personlig og mer generelt!😊 Dette blir nok en svært festlig aktivitet, hvor man lærer brudeparet enda bedre å kjenne!😊Lykke til!❤ (Føyer til at du selvsagt bruker best/verst/minst/mest alt etter som du selv syns det passer)

Endret av Lykkehjerte
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Forstår frustrasjonen over å ikke få svar på spørsmålet, og heller få kritikk pga leken. Ikke uvanlig her på kg. 😐 Ang spørsmål, hvem lager den verste maten, hvem er mest romantisk, hvem er beste sjåfør, beste på husarbeid, flinkest med barn, trener mest, er smartest, best på stil, hvem er senest mht tidspunkter og avtaler, hvem bruker mest tid foran speilet, er mest barnslig, er mest raus, mest effektiv, best på multitasking, tar mest selfies, ser mest tv, går sist hjem fra fest, mest omsorgsfull, mest forelsket, hvem er den største kakemomsen, prater mest i tlf, sender flest snap, minst kunnskap om biler, mest glad i svigermor osv. Gå ut i fra temaer fra interesser og arenaer som angår brudeparet, både litt personlig og mer generelt!😊 Dette blir nok en svært festlig aktivitet, hvor man lærer brudeparet enda bedre å kjenne!😊Lykke til!❤ (Føyer til at du selvsagt bruker best/verst/minst/mest alt etter som du selv syns det passer)

Ja, er typisk kg. Kjedelig at det skal være sånn. 

Her var det mange gode tips 👍 Tusen takk! Tenker brudeparet blir fornøyd 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...