Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varte det, og var det verdt det? :)

Anonymkode: 94e5a...582

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på  :) Har prøvd lash extensions men lash lift virker på mange måter bedre. Er bare redd for resultatet ikke varer så lenge, og at det kanskje blir litt tamt (men kommer selvfølgelig ann på vippene man har, jeg har rette/korte vipper).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd det, og det var skikkelig mislykket. Jeg har lange vipper, og de fikk så sterk krøll at de bøyde seg bakover og så mye kortere ut. Umulig å få en fint resultat med mascara også, når man har vipper som bøyer seg bakover og ned mot øyelokket :fnise:

Anonymkode: bf6ba...592

AnonymBruker
Skrevet

Glemte å svare på hvor lenge det varte. Altfor lenge :laugh:

Anonymkode: bf6ba...592

AnonymBruker
Skrevet

7D6C0719-F39A-4733-8E08-4A8AF5F32EBE.jpeg.6a0b9562cb91edded230a07591c21d80.jpegHer er mine 1 dag etter vippeløft! Jeg elsker det, mine naturlige vipper er veldig lange. Jeg kan støtte bruker over delvis i at de kan bli litt for bøyde og at de da ser kortere ut med med mascara. Jeg tar på beautyhouse Drammen, og da får jeg velge helt selv hvor bøyd jeg vil ha dem! Elsker det.

Anonymkode: 3da04...5e1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tatt. Den ene gangen virket det ikke i det hele tatt. Da jeg tok det gang nr 2 så fikk jeg en liiiten bøy. Så man er ikke garantert at det virker. Det varte vel i en måneds tid ca. 

Vippene mine er lange og rette.

• 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det i et sted i Sandvika første gangen var jeg ikke så fornøyd men hun sa at jeg ikke har så lange vipper... begynte med serum og nå går jeg og tar vippeløft hver 7.uke og er kjempe fornøyd. Og billig kun 470 kr. Da slipper jeg ihvertfall den dritt mascaraen 

Anonymkode: a4eb7...fac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...