Gjest Jente 32 Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Trenger noen gode tips/oppskrifter på hva jeg kan bake/lage til i dag som jeg kan fryse og tine opp til søndag. Har invitert familien på kaffe og kaker, men tenker det hadde gjort seg med noe salt og, så rundstykker eller noe sånt? Skal jeg lage kake på søndag så rekker jeg ikke noe annet.. Noen som har gode oppskrifter på rundstykker eller er det noe annet som hadde vært bedre????
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Arkanas amerikanske muffins. prøv med kanel og eple i deigen,kanskje litt mindre mel enn i oppskriften. Lag glasur av eplejuice og melis, med ørlite kanel i der og. Mannen min fikk helt dilla.
Veronal Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Fylte pizzahorn står på programmet mitt i dag: Bruk en rundsstykkeoppskrift og lag horn som du fyller med pizzafyll (f.eks. skinke, ost og tomatsaus).
Gjest Jente 32 Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Takk for svar! Begge to høres helt topp ut. Ang. muffinsene - hvor revet skal eplene være, helt fint eller veldig grovt? Og hvor mye kanel? Ang. pizzahorn - hvordan tine disse, skal de varmes opp i ovn eller bare serveres kalde? Jeg er visst helt idiot her.... :oops:
Veronal Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Ang. pizzahorn - hvordan tine disse, skal de varmes opp i ovn eller bare serveres kalde? Jeg ville tint dem i stekeovn (evt. i mikro).
Grooo Skrevet 4. mars 2005 #6 Skrevet 4. mars 2005 Jeg ville varmet i stekovn ja, enten det var pizzahorn eller rundtykker eller boller. Blir mye bedre da enn i micro synes jeg...
Gjest Lompa Skrevet 4. mars 2005 #7 Skrevet 4. mars 2005 Takk for svar! Begge to høres helt topp ut. Ang. muffinsene - hvor revet skal eplene være, helt fint eller veldig grovt? Og hvor mye kanel? Jeg er visst helt idiot her.... :oops: Ha, sett meg til gjærbakst så skal du se kjøkkenidiot da! Eplele kuttet jeg faktisk i biter bare jeg. Mannenn elsker som sagt epler og eplekake, så jeg tenkte at store biter som gir mye smak er tingen. Helt riktig. og kanel tar du etter smak. Evt ca 2 teskjeer. Dryss litt sukker på toppen, så er det helt knall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå