AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Jeg har en venninne som er ekstremt opptatt av snap-streaks - på samme måte som disse 14-15-åringene vi leser om i media. Vi er begge i 20-åra (og det er veldig spesielt å være opptatt av den slags når man er på vår alder mener jeg). Dette hysteriet er jeg overhode ikke med på, og jeg har ikke snap-streak med noen, med mindre det er helt tilfeldig at vi får en dag eller to. Jeg gidder ikke å gjøre unntak for henne - hvorfor skal jeg drive å sende meningsløse bilder for å få et tall ved siden av navnet mitt på snap-kontaktlista hennes? Har ingen andre venner eller bekjente som i det hele tatt snakker om dette. Men denne venninnen viser meg og skryter av alle "streaksene" sine når vi er sammen, og hun kjefter på meg hvis jeg ikke har svart på de meningsløse bildene hun sender (gjerne bare helt sorte bilder med emojis på) for å signalisere at jeg må sende bilde fordi streaken løper ut. Jeg blir oppriktig irritert, og har flere ganger sagt rett ut at jeg ikke bryr meg om dette, og at jeg prioriterer andre ting enn å legge bort alt jeg har i hendene for å sende henne et bilde når det kommer timeglass på snappen. Jeg mener hun heller kan gjøre dette med de hun kjenner som har interesse av det, som for eksempel småsøsknene sine og andre venner av henne som tydeligvis har samme interesse. Derfor lurer jeg på - er det noen andre her inne som driver med dette? Anser noen dette som normalt, og er jeg urimelig som ikke orker å bidra til hennes snap-streak-liste? Vurderer nesten å slette Snapchat fordi jeg syns det blir vanvittig slitsomt i lengden, og da har jeg en unnskyldning for å ikke bli kjeftet på. Det har pågått i minst et halvt år. Anonymkode: 55aaf...0ed
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Dessverre, hater å innrømme det, men er nå anonymrbruker..... sykelig opptatt av hvem han liker bilder av, hvem han har begynt og følge, og hva han har sendt på story på Instagram. Har ikke added at han på snap, vet ikke om han bruker det heller. Har sluttet med det nå, men bare det og se at han hadde sendt story fikk meg til å nesten kaste opp av angst. Litt annerledes med henne, siden hun generelt virker opphengt i strekaksen. Anonymkode: ba8a1...85f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Om det er viktig for venninnen din, hvor mange sekunder tar det deg egentlig å sende en snap? Anonymkode: 5828c...01b 5
Gjest Tamsi Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Merker selv at det kan være litt avhengighetsskapende, spesielt når tallene begynner å bli tresifrede. Men de fleste av disse streakene lager seg selv, jeg har ingen interesse av å tvinge noen til å holde det gående. Det blir vanligvis bare et slags felles prosjekt der begge finner ut at vi vil se hvor langt vi kan ta det, og så er det kjipt et øyeblikk når vi mister den. Ikke noe hysterisk. Veninnen din høres ut som hun krever en form av bekreftelse i dette.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 Noen gang tenkt på at der er DU som er unormal ? Anonymkode: 96d4f...79a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er viktig for venninnen din, hvor mange sekunder tar det deg egentlig å sende en snap? Anonymkode: 5828c...01b Jeg har to jobber, og har dessverre ikke tid til å ha mobilen foran meg og sjekke hvor lenge det er siden jeg sendte henne snap hele tiden. Sender henne svar når hun sender noe vettugt, men jeg er lei av å få kjeft fordi jeg har andre prioriteringer enn snap-streak. Kan ikke sitte i møte med kunder og sende snap fordi timeglasset snart går ut. TS Anonymkode: 55aaf...0ed 8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen gang tenkt på at der er DU som er unormal ? Anonymkode: 96d4f...79a Du må gjerne utdype. TS Anonymkode: 55aaf...0ed 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må gjerne utdype. TS Anonymkode: 55aaf...0ed Tenk litt så Tro jeg du kanskje forstår ? Anonymkode: 96d4f...79a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #9 Skrevet 18. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenk litt så Tro jeg du kanskje forstår ? Anonymkode: 96d4f...79a Hvorfor skal jeg "tenke litt" når du bare kan fortelle meg hva du mener? TS Anonymkode: 55aaf...0ed 12
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #10 Skrevet 18. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal jeg "tenke litt" når du bare kan fortelle meg hva du mener? TS Anonymkode: 55aaf...0ed For hvis du helt seriøst ikke forstår det så er det ikke noe vits å engang fortelle deg det. Feiler deg ?? Dømmer aldri venninnene mine slik som du gjør. Anonymkode: 96d4f...79a 1
Nicathv Skrevet 18. juni 2018 #11 Skrevet 18. juni 2018 Dette ville jeg glatt ha ignorert. Hvem gidder å bruke tid på tallleker og samle poeng når man ikke synes det er gøy? Skjønner ikke hvorfor du får så mange sutrete svar her. 11
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #12 Skrevet 18. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For hvis du helt seriøst ikke forstår det så er det ikke noe vits å engang fortelle deg det. Feiler deg ?? Dømmer aldri venninnene mine slik som du gjør. Feiler meg? Hvor gammel er du egentlig? Kan godt hende jeg er litt for dømmende, men jeg har gitt beskjed til venninnen min at jeg ikke er interessert i snap-streaks, uten å møte respekt på dette. Jeg bryr meg ikke om hva hun gjør med andre likesinnede, jeg bare lurer på om det er normalt å være så opptatt av dette at man tvinger venninner til å gi deg poeng på snapchat. Er mest interessert i å høre fra folk som er over 20 år forøvrig, men interessant innspill av deg.. TS Anonymkode: 55aaf...0ed 7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #13 Skrevet 18. juni 2018 Ikke hør på KG klysene. De får det til at det er du som er problemet - noe som ikke er riktig. Jeg skjønner problemet ditt TS, og jeg skjønner ikke hvordan noen kan være opptatt av noe så teit som streaks. Jeg har ikke en slik vennine, men jeg har mennesker som sender meg snaps hver eneste dag av alt mulig og jeg er pisse lei. Orker ikke å svare på alt. Livet mitt er ikke sosiale medier. Voks opp: Anonymkode: 96d4f...79a Anonymkode: 42e7b...f82 4
Oppgittmann Skrevet 18. juni 2018 #14 Skrevet 18. juni 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke tenkt et sekund på det hvis jeg var deg - mine kamerater gjør det samme - bare ignorer:-) Endret 18. juni 2018 av Oppgittmann
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. juni 2018 #15 Skrevet 18. juni 2018 Jeg har streak med noen venninner. Har sånn 200-400 dager med ca 3 venner (sender Gm og Gn hver dag når jeg legger meg og står opp). Det er jo litt gøy da, og det blir litt konkurranse om det. Likevel har jeg mistet dager med folk, og jorda har ikke gått under. Man kan ikke tvinge andre til å opprettholde dagene. Om du ikke vil TS, så er jeg enig i at venninnen din må respektere deg
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #16 Skrevet 18. juni 2018 1 minutt siden, Oppgittmann skrev: Er nok eldre en deg lille jente så Tro du skal roe deg helt ned. Istedenfor kan du bruke energien din på å være hyggelig med venninnene dine - tviler på du har så mange da så bitchy som du er ! Jeg ser at du spør flere folk i andre tråder hva som feiler dem. Kanskje du skal endre litt på retorikken din her inne, så får du kanskje mer gjennomslag her inne. Anonymkode: 55aaf...0ed 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #17 Skrevet 18. juni 2018 4 minutter siden, Oppgittmann skrev: Er nok eldre en deg lille jente så Tro du skal roe deg helt ned. Istedenfor kan du bruke energien din på å være hyggelig med venninnene dine - tviler på du har så mange da så bitchy som du er ! Og det faktum at det er du som har laget tråden om at kvinner hører hjemme på kjøkkenet sier nok, du er åpenbart her inne for å trolle. Så dette er det siste innlegget jeg bruker energi på å skrive til deg. TS Anonymkode: 55aaf...0ed 4
Franord Skrevet 18. juni 2018 #18 Skrevet 18. juni 2018 Jeg kan forstå at Snap-streak er gøy for 13-15-åringer (selv om jeg tror det må være fryktelig slitsomt også for de..), men at folk på over 20 skulle stresse med dette skjønner jeg ingenting av. Utrolig meningsløst bruk av tid! Jeg hadde også vurdert å slette snapchat hadde jeg vært deg. 3
Oppgittmann Skrevet 18. juni 2018 #19 Skrevet 18. juni 2018 Hvorfor skriver du ting jeg ikke noen gang har sagt ? Støtter jo denne jenten fullt ut
Leeloo Skrevet 18. juni 2018 #20 Skrevet 18. juni 2018 Den dagen ungene mine begynner å syte over manglende likes og brutte streaks er dagen jeg føler jeg har feilet alvorlig som forelder. Det er mulig den eldste bryr seg (som er den eneste på Snap), men har i hvert fall aldri hørt et pip om det. Å bry seg litt, bli glad for en like fra en man er forelsket i ol. er normalt, at verden går under er ikke. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå