AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Hei, Jeg har søkt sosialstøtte og fikk nettopp utbetalt livsopphold og ikke til husleie. Noen som vet hvorfor dette har skjedd? Anonymkode: 8eb25...d15
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 De pleier vel å betale husleie direkte til husleie konton. Ring å hør. Viktig å vite husleien er betalt Anonymkode: 69ffe...24c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har søkt sosialstøtte og fikk nettopp utbetalt livsopphold og ikke til husleie. Noen som vet hvorfor dette har skjedd? Anonymkode: 8eb25...d15 I Norge er det over 300 ulike kommuner. Hver eneste kommune har sine egne regler og sine egne summer for økonomisk sosialhjelp. Spørsmålet ditt er som,å spørre om hvor langt et tau er. Altså du må kontakte kommunen din. Anonymkode: 34581...1f3 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har søkt sosialstøtte og fikk nettopp utbetalt livsopphold og ikke til husleie. Noen som vet hvorfor dette har skjedd? Anonymkode: 8eb25...d15 Har du inntekt ved siden av, blir dette regnet opp mot deres satser og trukket fra Anonymkode: a1154...b39
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har søkt sosialstøtte og fikk nettopp utbetalt livsopphold og ikke til husleie. Noen som vet hvorfor dette har skjedd? Anonymkode: 8eb25...d15 Det er da ingen her som er synske. Du må snakke med de det gjelder. Anonymkode: c3c50...790 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 De tuller ofte med utbetalinger med vilje, for å gjøre livet til et H for sosialklienter. Eneste du kan gjøre er å mase og klage helt til du får det som du vil og få tydelig frem at uten husleie så blir du bostedløs, og blir du bostedsløs er det så godt som umulig å få seg en jobb, så det er uforsvarlig av dere, bruk den frasen så skjønner de at du har lest lovverket Du får ta det som et spill, spiller du for hardt så setter de deg på nødsats på en 80 kroner dagen eller noe til alt av mat/bussbillett/luksusting og det er ikke trivelig. Maktbalansen i spillet er meget skjev, men du får gjøre så godt du kan. Eneste de "frykter" er at du blir bostedsløs for da må de betale hotell til deg på 500-1000 kroner dagen. Men det er et kamikaze prosjekt for det er ikke trivelig å bo på hostel med rusmisbrukere og gudene vet hva (de setter deg ikke der med mindre de misliker deg da, men er du vrang eller plagsom, så vil de mislike deg... -_- ) Lykke til Anonymkode: 578c1...b50
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 LEser ofte i avisene at "fikk 90% av sosialklientene vekk", det de "glemmer" å skrive er hvor mange av dem som tok selvmord, og hvor mange som begynte på en utdaning de ikke har evner til og ikke vil kunne få seg jobb som, hvor mange som søkte ufør fordi de ikke orket all hetsingen og faktisk ble syk av det, etc. Helt forkastelig at det siste sikkerhetsnettet, skal forsvinne. Hva er det folk tenker på ? Alle kjemper for seg og sine, uføre skal få 3% , arbeidstakere 4% sosialklienter (-)90%, fordi "det skal lønne seg å jobbe", patetisk Anonymkode: 578c1...b50
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har søkt sosialstøtte og fikk nettopp utbetalt livsopphold og ikke til husleie. Noen som vet hvorfor dette har skjedd? Anonymkode: 8eb25...d15 Les vedtaket ditt, det står der. Anonymkode: bb07d...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #9 Skrevet 22. juni 2018 På 18.06.2018 den 13.08, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg har søkt sosialstøtte og fikk nettopp utbetalt livsopphold og ikke til husleie. Noen som vet hvorfor dette har skjedd? Anonymkode: 8eb25...d15 Fant du ut av det? Hva hadde skjedd? Anonymkode: bb07d...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå