Gå til innhold

Snapchat

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har sendt en del nakenbilder av meg selv fra jeg bar 15 år ish. Jeg angrer fælt. Jeg har alltid spurt om det går greit om jeg sender og.m de sa ja. Da jeg har fått bilder tilbake har jeg aldri screenshotta eller vist bilden til noen andre. Får et par dager siden leste jeg i avisa at politiets overgripsjegere hadde tatt en mann for noe om overgrep og da sa overgrepsjegerne eller politet at de spm holder på med overgrep og slikt kan ikke føle seg trygge. Som sagt angrer jeg fælt. Jeg har ikke sendt åå lenge nå ettersom jeg ble kjent med loven...

Anonymkode: 24d3f...c8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye uklarheter. 

Er du en gutt/mann som har sendt nakenbilder av deg selv til andre jenter på din egen alder? Skal vel en del til for at man skal dømmes for å sende nudes til jevnaldrende.

Anonymkode: bece0...81e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mye uklarheter. 

Er du en gutt/mann som har sendt nakenbilder av deg selv til andre jenter på din egen alder? Skal vel en del til for at man skal dømmes for å sende nudes til jevnaldrende.

Anonymkode: bece0...81e

Hei! Er gutt ja. Har sendt nakenbilder til andre jenter ja

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Fredd99 skrev:

Hei! Er gutt ja. Har sendt nakenbilder til andre jenter ja

Vi vil ikke se pikken din. Ingen sin! Slutt å send!

Anonymkode: 5cf6c...f09

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi vil ikke se pikken din. Ingen sin! Slutt å send!

Anonymkode: 5cf6c...f09

Har sluttet å sende. Innså at det var dumt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Har sendt en del nakenbilder av meg selv fra jeg bar 15 år ish. Jeg angrer fælt. Jeg har alltid spurt om det går greit om jeg sender og.m de sa ja. Da jeg har fått bilder tilbake har jeg aldri screenshotta eller vist bilden til noen andre. Får et par dager siden leste jeg i avisa at politiets overgripsjegere hadde tatt en mann for noe om overgrep og da sa overgrepsjegerne eller politet at de spm holder på med overgrep og slikt kan ikke føle seg trygge. Som sagt angrer jeg fælt. Jeg har ikke sendt åå lenge nå ettersom jeg ble kjent med loven...

Anonymkode: 24d3f...c8c

Du har innhentet samtykke - da har du ikke gjort noe galt. Det er ikke ulovlig å sende bilder når mottakeren har sagt at hun vil ha.

Anonymkode: 0e3dc...b28

Gjest Alterego666
Skrevet

Avtal på forhånd at mottaker gjerne vil ha bilde. Bare send til folk du vet du kan stole på ikke videresender. Da skal det være OK, og ingenting å bekymre seg over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...