Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei, :-)

litt av ett spørsmål som kommer her.

Hvor tykke er leggene deres i omkrets?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

*henter målebåndet*

På det tjukkeste er den høyre leggen 33 cm, og den venstre 35cm.

Har ganske kraftige legger i forhold til resten av meg tror jeg.

Skrevet

på det tykkeste 31, og det tynneste 20cm... har ganske spinkle legger :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

32 på det tykkeste og 19 på det tynneste, æsj føler meg som en kalv!

Skrevet

36cm på det tykkeste og 22cm ved ankelen.

Ellers slank, men leggene ser ut som en fotballspillers...

Gjest Anonymous
Skrevet

HÆ? Jeg har samme mål som deg og jeg har ikke fotballegger.. Heller ganske tynne. Er 170cm, du da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har 38cm på det tykkeste og 23 på den tynneste. Er ganske fornøyd med leggene mine! :P

Skrevet

HÆ? Jeg har samme mål som deg og jeg har ikke fotballegger.. Heller ganske tynne. Er 170cm, du da?

Jeg er 1.66. leggene mine passer til kroppen min, synes jeg. Men jeg har fått masse kommentarer på de av andre jenter(jenter som har ledd seg ihjel fordi mine legger var så tykke). Ikke sånn veldig morsomt. Har faktisk en del problemer med å finne støvletter pga leggene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 1.66. leggene mine passer til kroppen min, synes jeg. Men jeg har fått masse kommentarer på de av andre jenter(jenter som har ledd seg ihjel fordi mine legger var så tykke). Ikke sånn veldig morsomt. Har faktisk en del problemer med å finne støvletter pga leggene.

Synes ikke leggene dine høres tykke ut i det hele tatt jeg! :-) Er du veldig spinkel ellers da kanskje? Hvor mye veier du? Jeg er like høy som deg og har ca samme mål på leggene. Veier 62kg.

Gjest manic
Skrevet

Er ikke måte hvor mye som skal måles på kroppene våre! La kroppene være i fred!

Det er bare jenter som kan finne på nye,rare komplekser å gi seg selv! Vi er fantasifulle på den måten... :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Men bare for å snakke om mål, og helt andre steder på kroppen; Leste du skulle ta hofte og livvidde mål og dele/gange eller noe på etellerannet og se om du hadde perfekt kropp :klø: lurte litt på den jeg, noen som vet hvordan det funker? Alt må måles ;p

Gjest Betty Boop
Skrevet

Mine legger er faktisk 42 cm på det tykkeste.... Jeg har skikkelig problemer med å finne støvletter... Midjen min er faktisk bare 26 cm større enn leggen min :o

Gjest Catwoman
Skrevet
Mine legger er faktisk 42 cm på det tykkeste.... Jeg har skikkelig problemer med å finne støvletter... Midjen min er faktisk bare 26 cm større enn leggen min  :o

omtrent som jeg er det. Midjen min er 21 cm større enn den tykkeste leggen,

forresten bare jeg som har to foskjellige legger? :ler:

det tynneste rundt leggen... er det rundt ankelen det eller?

Gjest Betty Boop
Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste pæra på huset... :ler:

Skrevet

Akkurat samme mål som meg.. jeg er liten og rund :sjarmor: men ville nok hadde store legger uansett, da store deler av familien sliter med samme problem..

Og ja, vi får sjelden kjøpt oss støvletter vi heller.

Skrevet

Vel... Uhm.. Mine legger er 44 cm på det tykkeste og 26 på det tynneste. Snakk om fotballegger. Hvis man kalle det et kompleks jeg har, så er det det, og lårene mine. Men jeg trener karate, så leggene er i hvertfall sånn på grunn av den treninga jeg gjør. Men er det noe jeg hater, så er det korte skjørt og kjoler...

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har også 36 på det tykkeste og 23 på det tynneste.

Er 171... synes ikke jeg har så tykke legger jeg :-)

Skrevet

skjønner ikke hvorfor ikke støvletter kan produseres med ulike leggstørrelser istedet for en standard størrelse som bare noen få passer. Selv har jeg problemer med at leggene er noe av det smaleste på meg og derfor ser de fleste støvletter ut som støvler på meg, og det er ihvertfall ikke pent!

sliter med å finne meg noen fine støvletter, og irriterer meg over at man går rundt og ønsket at man passet klær, sko og alt mulig, når det virkelig burde vært slike ting som skulle vært tilpasset oss, og ikke omvendt!

Skrevet

Mine er 40 på det tykkeste og har ikke målt på det tynneste, men er ganske svære der også. Sliter big time med støvletter! :frustrert:

Skrevet

Det med fotballegger er noe jeg har fått høre av andre jenter med legger tynne som armene mine... Det er nok derfor jeg har komplekser for dem og ser det selv... Det var ikke meninga at noen skulle føle seg truffet av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...