Gå til innhold

Fortelle om ny kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjent hverandre en  god stund nå(3år) og barnen våres er god kjent med hverandre(setts jevnlig det siste året) og den andre voksne. 

Kan det være en god idé at samle dem og si noe som "vi har lyst til å være kjærester" hva sier dere til det? Eller er det bedre å bare si at nå er vi kjærester? 

Anonymkode: e3c1c...5b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt at "nå er vi kjærester"

Vet ikke hvor gamle barna er, men de har kanskje skjønt det allerede og tenkt at det ikke er noe å "fuzze" om uansett? 

Anonymkode: 72786...232

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sagt at "nå er vi kjærester"

Vet ikke hvor gamle barna er, men de har kanskje skjønt det allerede og tenkt at det ikke er noe å "fuzze" om uansett? 

Anonymkode: 72786...232

De er mellom 4-11år

Skrevet

Tipper at i hvert fall de eldste har skjønt dette for lengst... 

Skrevet

Jeg hadde IKKE spurt om barna syns det er greit at dere er kjærester! Hva om de sier nei? :overrasket:  Skal dere da slutte å være kjærester fordi barna sier det, eller fortsette å være det og vise barna at dere egentlig gir beng i hva de syns og bare spurte fordi...ja, hvorfor egentlig? :klo: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har dere lurt barna? 

Anonymkode: 7a735...c6c

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har dere lurt barna? 

Anonymkode: 7a735...c6c

Vi har ikke lurt de, vi har ventet med å involvere de i relasjon våres. Vi har alle funnet på ting ilag men vi har bare ikke vist de at vi er mer enn venner. 

Vi har lest så mange plasser at det er lurt å vente men nå er tiden inne for å fortelle og da var vi bare usikker på hvilken måte som var best. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Apple- skrev:

Jeg hadde IKKE spurt om barna syns det er greit at dere er kjærester! Hva om de sier nei? :overrasket:  Skal dere da slutte å være kjærester fordi barna sier det, eller fortsette å være det og vise barna at dere egentlig gir beng i hva de syns og bare spurte fordi...ja, hvorfor egentlig? :klo: 

Ja, vi lurte bare på om det var en måte å gjøre det på men da er det vel en dårlig måte da. 

Skrevet

Jeg ville ikke samlet dem, jeg ville sagt det til mine og latt ham ta praten med sine, så kan barna respondere som de vil overfor sin forelder, uten at kjæresten er der. Informer, ikke presenter det som noe som er opp til dem å avgjøre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...